29 mars 2020
Trådstartare
Etnik skrev:
Hej! Blev sjukt glad när jag hittade den här tråden då jag har ett precis likadant projekt. Kanske borde börja lägga upp mitt projekt här också
Är också som föregående intresserad utav hur den godkända mallen ser ut, då detta är mitt första bygge och har ingen erfarenhet utav ett sånt här stort arbete sen förut. Vore otroligt vänligt om det möjligt, är i stort behov utav idéer
Ser verkligen fram emot utvecklingen av det här bygget, kör hårt
Tjena, Kul!
Även om det är en mall som är godkänt så är det inget som säger att allt blir genomförbart, vissa delar kommer säkert att behöva ändras då jag är i samma sits som dej, första större bygget
, man lär sig mycket om vad som passar genom att tex kolla realoem, jämför snarlika bilar på vad som skiljer på respektive del eller fråga kontakter om tips
, att ha en färdig mall är ingen bra startpunkt om allt inte funkar, dem flesta som har fått mallen har gjort ren ”copy and paste” och har mage att komma och gnälla att ngt inte funkade med det andra, nä det är inte så konstigt för jag tillverkar mycket special själv...,blir mycket roligare att göra det ifrån början, men jag hjälper dej gärna om det är något du undrar
Plånboken sätter inte begränsningarna, motivationen gör.