det är nog det största inresserande tipset (vit pärlemo) än så länge. och har kommit från en norrtälje kille Rigo-Rod. hehe nåt mera tips måste kunna hoppa ut er.
// n a z t y l i v e s a w h i t e t r a s h l i f e
det går ju att få i olika kulörer om det är det du menar?
annars om du inte vill ha pearl så finns det en liknande effekt som heter "flake" men den tycker jag personligen inte om , finns med stora och små flake´s,
annars om du inte vill ha pearl så finns det en liknande effekt som heter "flake" men den tycker jag personligen inte om , finns med stora och små flake´s,
annars kan du be dom spraya lite liquid silver öevr vita lacken,,, det kanske vore nått,,, det har jag på mitt nät
annars kan du be dom spraya lite liquid silver öevr vita lacken,,, det kanske vore nått,,, det har jag på mitt nät
jaa precis förklara lite mera rigo-rod?
svårt att förklara ,,, men liquid silver e dyrt,, men du kanske e grabben med guld byxorna! ett tips åk ner till t,ex söderbergs karosslackering o be om att få kolla på lite färg kartor
svårt att förklara ,,, men liquid silver e dyrt,, men du kanske e grabben med guld byxorna! ett tips åk ner till t,ex söderbergs karosslackering o be om att få kolla på lite färg kartor
vart ligger det nånstans då? hmm
grejjen är den att det finns nog inte en ända färg i världen som inte passar med svart =P men skulle nog ta en färg som sticker ut som tex orange eller ljusgrön eller någonting sådant. gult e oxå jävligt snyggt. där har du min åsikt
Själv tycke rjag att du ska ha en utstickande färg.. Knall orange typ något i den stilen :)passar väl grymt till svart å kolfiber?
Orange och svart/Kolfiber tycker jag matchar ihop rackarns bra men känns ut välldigt "2005", men det är lite värre med orange och chrome matchar inte alls ihop.
Vit matchar också otroligt bra med kolfiber och rätt okey med chrome men är inte direkt ngn "show-lack" enligt mitt tycke, postar hära lite grymma potenta show-lacker
Trim Pearl
"By brush applying Trim Pearl over your existing standard white trim you can achieve rich pearl accents or subtle highlights. " CRAZER
Using Crazer in a can give incredible visual depths from marble looks to snake skin and even brush stroke patterns combined with Candy in a can for unlimited color possibilities.
CRYSTAL FX
Easy to apply Crystal FX can be used in combination with Bases and Candy in a Can to achieve incredible visual depths. denna lack gick år 2005 (eller om det var 06) på en bil i sverige Audi A4:a som "Lorden" äger/ägde. White Pearl
Achieve “True Pearl” effects by applying over white Bases in a can or an existing white surface. MYSTIC
Mystic in a can is a color shifting paint with an extremely metallic type look and can be applied over any base color to achieve incredible “flops”. och lite candy...
Spray Candy in a can over an existing surface to add a color “tint” or apply it over our Bases in a can to achieve deep “Candy Apple” finishes. MIRRACHROME & CRYSTAL FX
om du gillade ngn av dessa eller vill se fler av deras urval kolla på www.alsacorp.com är nog en av dom större företagen som säljer lacker/kulörer och lack relaterat, helt klart värt en titt hoppas att du fann ngt du gillade hära