3109
Sök

Golf vR6 Makeover, Nu rullar den i Örebrotrakterna!

Lackerare/Bilrecondare
4 190 Inlägg
10 augusti 2007
Mycket trevlig uppdate!
Din bil är snygg ch riktigt speciel med den fronten smile
Lycka till i fortsättningen!
Mvh Kimpa

1 813 Inlägg
10 augusti 2007
riktigt snyggt bygge=) har följt det ett tag å kollat dina bilder hela tiden=) blir det utställning på vallåkra om någon vecka för dig?? isf kommer jag och kollar in bilen;)

Åk före du så väntar jag på dig där..!

43 Inlägg
10 augusti 2007
Skee skrev:
Streammen skrev:
Skee skrev:
AAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHH VAFAN TAR DOM 100KR/MB  UTOMLANDS, SATAN 4200 KR ÅT HELVETE

OJ! hmm du de var fan inte billigt, men helt klart värt de iaf, i mina ögon. vilken jäkla resa, plus att du uppdaterar ju oss garageare med bilder o text...tummen upp!!

Btw, kände igen mycket av tyskland och dina bilder, har nämligen husbilscampat i europa två år irad. För dom som inte fattar, så är autobahn sååååå jäkla stort så de går inte och fatta framför en datorn utan man måste uppleva de! smile

Donationer mottages till Konto nr 9270-3533 101

autobahn stort ja,, neverending!!!!  lite förbannad dock på att dom inte har skyltat till bensinstationer efter motorvägarna dock.

Så fort kan du inte kört så du missade infot om bensinstationerna ibland till och med 3-4 stationer framåt.....................smile)

438 Inlägg
10 augusti 2007
Taarzaahn skrev:
Skee skrev:
Streammen skrev:

OJ! hmm du de var fan inte billigt, men helt klart värt de iaf, i mina ögon. vilken jäkla resa, plus att du uppdaterar ju oss garageare med bilder o text...tummen upp!!

Btw, kände igen mycket av tyskland och dina bilder, har nämligen husbilscampat i europa två år irad. För dom som inte fattar, så är autobahn sååååå jäkla stort så de går inte och fatta framför en datorn utan man måste uppleva de! smile

Donationer mottages till Konto nr 9270-3533 101

autobahn stort ja,, neverending!!!!  lite förbannad dock på att dom inte har skyltat till bensinstationer efter motorvägarna dock.

Så fort kan du inte kört så du missade infot om bensinstationerna ibland till och med 3-4 stationer framåt.....................smile)

Precis, det finns ju bensinmackar i överflöd på autobahn smile
Även om ligger i 250 knyck smile

97 Inlägg
10 augusti 2007
mannen666666 skrev:
fet update.
och du ruinen på bilden i mitten r väl braehus
inte sant inte sant????

Fasen..du hann före mig! smile tyckte också det såg ut som det...taget från E4:an

preem pump
836 Inlägg
10 augusti 2007
Armada skrev:
mannen666666 skrev:
fet update.
och du ruinen på bilden i mitten r väl braehus
inte sant inte sant????

Fasen..du hann före mig! smile tyckte också det såg ut som det...taget från E4:an

å förlåt det var inte menigen.... vi kan säga att jag hörde det från dig
big_smile

wrooooom.ptshhhhhhhhhhhiiiiiiiiiii

VeeDub
319 Inlägg
10 augusti 2007
SHIT vad du fottar mannen! Såg din bil på Lockarp o den är så förbaskat fin! smile Gör sig mycket bättre IRL än på bild.

Ett par tygmattor hade inte skadat dock. wink

//G

2 665 Inlägg
10 augusti 2007
Vidrigt ful front på en golf, och fälgarna orsakar nästan så magen vänder sig ut o in.
Men en bra jobb har du gjort även om vi har olika smak.

Golf R https://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=328740
Kärlek växer inte på träd, den byggs i Tyskland!

85 Inlägg
15 augusti 2007
Rickard-v skrev:
Vidrigt ful front på en golf, och fälgarna orsakar nästan så magen vänder sig ut o in.
Men en bra jobb har du gjort även om vi har olika smak.

Subba

Glassbåtsingengör
207 Inlägg
15 augusti 2007
Blå silikonslangar i din knallröda skapelse?

Signaturtext kan du vara själv!

13 Inlägg
17 augusti 2007
Alltså du har varit jätte duktig med all meckand och byggande, MEN

FYFaaaaaaaaaaaaaaann vad ful du har gjort den.

Sorry, trodde skulle bli nåt grymt.

vRsex
471 Inlägg
17 augusti 2007
Trådstartare
Dom där kommentarerna om fronten kommer ofta men också får jaglika många kommentarer om hur den ser bra ut fram med, 50/50, och jag har lyckats med att skapa något som gör att jag sticker ut ur mängden.

Dock är jag inte färdig med bilen fram än!!! huv förlängaren kommer snart....

Dörrarna ska få andra dörrhandtag, med ny lackmed...
Senast redigerat av Skee (17 augusti 2007)

www.vr6.nu Forumet för Bilar med VW VR6 motor.
www.Gatbilar.se/Skee <- För info om min bil :)

vRsex
471 Inlägg
21 augusti 2007
Trådstartare
I Bilsport nr 18 som kommer ut i Butik i dagarna finns min bil med i gruppfotot samt en liten bild på när ett gäng sitter på Strand på Öland o festar, så ser ni min rygg och när jag fiskar i systemetpåsen! big_smile

Egenföretagare
2 496 Inlägg
21 augusti 2007
Ser ut som vi kört samma rutt ! förbi mantorp (kul att du såg top fuelen) braehus och neråt, det kom möjligtvis inte en traktor i bakspegeln på autobahn ? wink

www.handlarbilar.se Fordonsbranschens nya annonsportal

TeamWCR.se
533 Inlägg
21 augusti 2007
såg dig på vallåkra. tänkte kila fram å hälsa men du va upptagen. Antingen satt du i bilen lr så satt du i softarstolen bakom bilen (söndag)

vRsex
471 Inlägg
22 augusti 2007
Trådstartare
spraYcanE skrev:
såg dig på vallåkra. tänkte kila fram å hälsa men du va upptagen. Antingen satt du i bilen lr så satt du i softarstolen bakom bilen (söndag)

Vaa i hälsa FFS big_smile

tsdi skrev:
Ser ut som vi kört samma rutt ! förbi mantorp (kul att du såg top fuelen) braehus och neråt, det kom möjligtvis inte en traktor i bakspegeln på autobahn ? wink

Jädra fin bil du har!!!

vRsex
471 Inlägg
7 september 2007
Trådstartare
Japp då är bilen till salu!

Annonsen hittar ni här.

http://www.blocket.se/vi/13317183.htm

Edit: har fått påstötningar att jag säljer bilen för billigt! iaf vill vidare med nästa projekt big_smile
Senast redigerat av Skee (7 september 2007)

Körv
3 535 Inlägg
7 september 2007
Hoppas du får den såld som man får se en lika fin bil igen big_smile

Truckdriving Man

vRsex
471 Inlägg
8 september 2007
Trådstartare
decib3L skrev:
Hoppas du får den såld som man får se en lika fin bil igen big_smile

Vet redan vilken bil jag ska ha och vad jag ska ungefär göra med den, gäller att få den såld,,  verkar svårt att få folk köpa den med kompressor kittet, grejjen är att jag totalt vräker bort bilen, kompressorn har ett skit fint andrahandsvärde med 3 års garanti, quaife diffen med ...

Få la plocka av kompressorn och sälja den utan bilen, synd dock, orkar inte meka mer med den bilen just nu även om jag tjänar mer på att plocka av kompressorn.

Saaboholic
3 129 Inlägg
8 september 2007
jag skulle påstå att du tar ut överpris..räknade lite på det och såg att du tar ut nästan exakt vad du lagt ner på den? golf vr6 orginal står ju inte alls högt på marknaden längre så det får du ju också ha i åtanke att man inte får några 40k för en orginal golf.

kompressor kit och diff= 35000 i inköp osv.. bättre att återställa bilen till orginal och sälja sånna saker löst.

"Liberty of thought is the life of the soul"

Sök