Så nu sitter ena sidokjolen av sig själv, var tvungen att använda tvingar för att få det fästa överallt, så imorgon ska jag skära bort överflödet och sätta på nästa. Var o kolla till Fälgarna som var blästrade, dom blästra med fel material, få se hur det blir när dom fått på färg.
Mycket spännande projekt... Måste bara höra hur de går med chipet?.. Jag köpte ett sånt där kit till min vr6 -93 för nått år sen från vf-engineering... Chipet va trasig vid leverans när jag fick dom....så jag fick nytt efter en tid.....men även det va kasst:-( Så till slut fick jag programvaran tillskickad på mailen så jag kunde programmera chipet själv...då funka de sådär......gick faktskt bättre med ett trimchip från bsr(tror jag de va)..... Men jag hade bara stage 1.....hoppas de löser sig bättre för dig...
Mycket spännande projekt... Måste bara höra hur de går med chipet?.. Jag köpte ett sånt där kit till min vr6 -93 för nått år sen från vf-engineering... Chipet va trasig vid leverans när jag fick dom....så jag fick nytt efter en tid.....men även det va kasst:-( Så till slut fick jag programvaran tillskickad på mailen så jag kunde programmera chipet själv...då funka de sådär......gick faktskt bättre med ett trimchip från bsr(tror jag de va)..... Men jag hade bara stage 1.....hoppas de löser sig bättre för dig...
Lycka till.
Mina chip kommer inte från VF-engineering, den jag köper av har gjort egna chips, får två st faktiskt för att testa vilket som går bäst. Dom ligger på posten nu tillbaka till mig så på Tisdag eller onsdag kommer jag kunna starta bilen om det går som det ska, denna gången ska jag spela in allt på film från upppackning till start.
Notis till er, det saknas fortfarande många delar tills den är klar..
Japp då fick jag inte vara i garaget längre så ut med bilen.... Den ser nästan klar ut men många delar kvar som ska på och så är det påskhelg så alla är lediga inklusive min lackerare!
Tittade lite snabbt på bilden, ser ni att jag bytt ut vindrutetorkarna till sådana där nya, det gör mycket för looken, liten detalj förnyar årsmodellen.
Passade på att sätta i mer asfaltsmatta i dörrana för ljudets skull samtdigt hittade jag en gammal vit strumpa i ena bakdörren???? vad gjorde den där???
Testade att sätta i gula LED lampor i lyktorna för att få starkare blinkerslysen men det blev tvärtom, fy fan vad kasst och bortslösade pengar.