Okej, jag fattar inte ett ord, men billigt är det efter att ha konverterat priserna till svenska kronor. Någon som vet hur jag kan översätta denna polska sida till svenska alternativt engelska. Babelfish hanterar tydligen inte polska
Skickar de till utlandet?
Hilfe bitte, jag får ju fan ett helt bodykit till min bil för 2000 kr där! :-)
Du missa nog det här: Attention! Our company operates within border of Poland. Any correspondents has to be written in polish language only. We cannot ship our goods to customers outside our Country. We cannot answer to any correspondence coming outside from Poland, becouse our computer system has built in filter which automatically exclude English written spam.
Mitt nya projekt, Brother Edition "Det är högst osannolikt att något transportmedel för passagerare kan röra sig fortare än 15 km/h"
-citat Thomas Treshold, Tågingenjör (1835)
Rätt dumt av dom att skita i resten av världen (lite USA-stil), dom loosar ju rätt mycket potentiella kunder! Borde finnas fler liknande sidor som har vett att vara internationella, man borde fixa en klistrad tråd med sånna.
Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:)
"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"
Den omtalade http://www.tuningzone.pl/ har mycket grejer! Bra priser också... Och sidan är ju på engelska och har priserna angivna i € så jag antar att dom skickar till utlandet
Tjejkompis: Alltså fälgar, visst är det dom där grejerna i mitten av hjulen?
Jag: Jaa...
Tjejkompis: Varför ska man ha så stora såna?
Det är inte bara styling som är billigt, tvapparater och dylikt är också billigt, iaf för dom i utlandet. Vad tjänar en medelinkomsttagare i polen? 4-5k skr i månaden?
OFF topic så gjorde vi tvärtom nyss. Har släkt där nere och den enes chef ville köpa bildelar som var billigare i Sverige så morsan och dom fick ta en tur med bildelar värda 30 000kr ner till Polen.
I varje fall, om det är någon sida som ni vill beställa ifrån som är jättebilligt, fast det inte går för dom inte skickar till utlandet. Så kanske jag kan hjälpa till med det. Har som sagt släkt där och vi skickar saker mellan varandra hela tiden. Så det är bara ni säger till.