nu var det ett tag sen det vart till någon uppdatering på golfen... man jaa har ju också hunnit med en hel del också...... japp men här har ni lite bilder på framstegen av mitt golf prodjekt....
nu är balkarna boddy lackerat båda balkarna....(vita)
innan så hadde jaa lackerat framvagns balken och bärarmarna..
men nu har jaa även skruvat ihop det mesta..... drivaxlar och är också lackrade nuu mää...
men fjäderbenen är inte ricktigt klara ännu....lackas på några ställen och sedan skruvas i hopp...
japp dää va nog allt tror jaa....ska så snart jag får pengar såå ska jaa åka åå köpa mer spakel till dää som är kvar att spakla på höger sidan...
men dää är dåå däää.. några fråger såå ställ dom järna så ska jag försöka se om jag har något svar på dom....
MEN FY FAN!!! du måste ju va sjuk eller nått !!?satan vilket jobb du lägger ner diggar dig som fan följer projektet med spänning kan jag lova, riktigt inspirerande Kör hårt !
MEN FY FAN!!! du måste ju va sjuk eller nått !!?satan vilket jobb du lägger ner diggar dig som fan följer projektet med spänning kan jag lova, riktigt inspirerande Kör hårt !
hahaha , joo du man kan ju tro dää ibland... ska försöka komma i gång nu igen bara varit lite segt nu när skolan börja ocksåå....
Nu har jag börjat att få upp glöden igen jippi . har nu också tänkt att jag ska lägga spaklingen på hyllan ett tag och försöka göra klart den halvfärdiga framvagnen och göra iårdning bakvagnen också.
har kommit lite längre nu...hehe... men dää får ni inte se något av fören helgens slut
så att bilder kommer ju på söndag lr strax efter!!!! såå hejhej
tjena!!! var kanske ett tag sen jag ladda upp bilder... men just nu såå är det så små saker som händer såå dää är inget att lägga upp bilder på, men jag kommer snart lägga upp lite bilder, tänkte jag skulle mecka dit styrväxeln först... kan tänk mig att det är klart nu i veckan... blir väll en uppdatering nästa helg dåå
jaha det kanske vore bra med en liten skriftlig uppdatering...... på grund av att jag inte har orkat ta kort nu men jag ska väll försöka ta tag i den biten också men som sakt... nu är framvagnen klar och jag håller på med skärmarna nu.... tänkte försöka få ner den på sina hjul nu men jag behöver införskaffa nya fjäderben bak ... annars så är det väll inget på börjat riktigt ska ju lackan så snart jag har orken att slipa ner den... ska väll lämna in den på lack men inget som är bestämt än då .. om ni inte vet det redan så vill jag lacka den mörkröd metallic..... men som sakt vet ju inte om man har råd eller inte.... sånt som märks..... men som jag sa förut så kan det ju vara dags att göra en lite större uppdatering... tänkte meka lite i veckan så jag kanske kan lägga upp något i helgen