3562
Sök

Honda Prelude-94 frågor.

945 Inlägg
2 februari 2007
Trådstartare
Har fått erbjudande om att byta min CTR mot en Prelude 2,0-94.140000kr emellan. Till att börja med är detta vettigt mellanpris? Hans bil hade några skavanker som rost på bakskärmarna tror jag, sen va de några repor på bilen oxå. Är detta ett byte som jag ska fullfölja? Behöver verkligen pengarna men vill ju inte göra en jättedålig bilaffär... Man skulle ju kunna lacka om bilen i hammarlack=) det är ju coolt! Men ge mig lite åsikter så är ni snälla.

7 120 Inlägg
2 februari 2007
Jag hade nog gjort det om bilen var skaplig.

5 Inlägg
3 februari 2007
prelude är ju en fin bil så men 2.0 är lite slow: /..  den billigaste 05 type r ligger på 165k o den billigaste preluden 2.0 ligger på ~ 23k på blocket så du forlorar ju inte några pengar så.. men en polare hade en prelude det är ju alltid trevliga bilar.

kral
110 Inlägg
3 februari 2007
jag har en prelude och har ingen problem som hälst,den rosten på bakskärm kanterna e typiskt prelude problem lätt att fixa, hela karossen e galvad från 92 och uppåt och de e snygga oxo det hade jag gjort om jag behövde pengarna. lycka till.
Kontrollera någa koplingens skick,inget annars ,
de brukar köra hårt med de

no turbo shit

945 Inlägg
6 februari 2007
Trådstartare
Så det är altså ett vettigt byte? Tanken är att göra iordning den lite o sälja vidare den.

Sök