3397
Sök

Hårigt tyg

31 Inlägg
18 juli 2005
Trådstartare
Nån som vet vart man kan hitta tag på en butik på nätet eller på annat ställe som säljer svart långhårigt tyg? Letar som en tok men hittar typ bara vitt..

HJÄLPPPP!!!!!!

// MVH, Klas (MR2- 93 GTI)

8 Inlägg
18 juli 2005
Ring Kungälvs Tyglager på 0303 595 24

34 Inlägg
18 juli 2005
Kingkid skrev:
Nån som vet vart man kan hitta tag på en butik på nätet eller på annat ställe som säljer svart långhårigt tyg? Letar som en tok men hittar typ bara vitt..

HJÄLPPPP!!!!!!

Dem har väl typ de flesta sorter på panduro hobby... finns ju överallt i sverige...

Gör som Ford- KÖP VOLVO =)
Volvo S60 2.5 T Sport & Volvo 850 GLT :)

245 Inlägg
18 juli 2005
Hehe.. polarn har 1dm svart långt Teddy päls i taket på sin raggar Pontiac Catalina wink

Pontiac Firebird Formula 400 -72
Volvo 940 SE 2,3 Ltt -97
Styrelsemedlem i Teddy Boys Car Club, Västerås

4 Inlägg
23 januari 2006
Jag hittar inget hårigt tyg på Panduro. Någon som vet någon mer tygshop på nätet där de säljer hårigt tyg? Ska klä en baslåda åt en vän.

77 Inlägg
23 januari 2006
finns på panduro hobby pluss att de flesta tygaffärer har de jag hade de i en 142a svart långhårigt o lila långhårigt sen plysh på dörrarna de riktig pök inredning de

direktörn

433 Inlägg
23 januari 2006
Stoppa första bästa duett med LGF-skylt baktill så får du nog veta =P

17 Inlägg
23 januari 2006
Tog mej också en jewla tid och hitta , men till slut fann jag det svarta i den minsta lilla tyg affären jag hitta. 

S:t Jörgens Plats 8
25220 HELSINGBORG  vet ju inte vart du bor , men hon har smile

// Bättre med en bas i bilen än tio i skogen \\

4 Inlägg
23 januari 2006
140-occe skrev:
finns på panduro hobby pluss att de flesta tygaffärer har de jag hade de i en 142a svart långhårigt o lila långhårigt sen plysh på dörrarna de riktig pök inredning de

Okej, får leta lite mer på deras hemsida då. Kanske missat det. Mjo, problemet är bara att jag bor på en pytteort där det finns typ en tygaffär som inte riktigt inriktar sig på långhårigt tyg utan säljer gardintyg åt gamlingar. Så det går tyvärr inte.

Haha, xBjorlingx, det har jag inte provat. Jag tror verkligen att det vore värt ett försök : )

draminbil.nu
1 382 Inlägg
23 januari 2006
Inte för att jag vill krossa dina drömar om en snygg baslåda med det är REDIGT fult wink

4 Inlägg
23 januari 2006
sound freak skrev:
Tog mej också en jewla tid och hitta , men till slut fann jag det svarta i den minsta lilla tyg affären jag hitta. 

S:t Jörgens Plats 8
25220 HELSINGBORG  vet ju inte vart du bor , men hon har smile

Oh god, jag bor på andra sidan av landet ungefär. I Norrbotten. Så det är en jäkla bit. Men man kanske kan beställa därifrån?

4 Inlägg
23 januari 2006
ludde__mannen skrev:
Inte för att jag vill krossa dina drömar om en snygg baslåda med det är REDIGT fult wink

Som jag skrev är det inte JAG ska ha den. Jag ska bara ragga tyg och klä den. Så valet av tyg bossar jag tyvärr inte över.

469 Inlägg
23 januari 2006
Också ute efter långhårigt tyg i sthlms trakterna smile

Sök