Nån som vet vart man kan hitta tag på en butik på nätet eller på annat ställe som säljer svart långhårigt tyg? Letar som en tok men hittar typ bara vitt..
Nån som vet vart man kan hitta tag på en butik på nätet eller på annat ställe som säljer svart långhårigt tyg? Letar som en tok men hittar typ bara vitt..
HJÄLPPPP!!!!!!
Dem har väl typ de flesta sorter på panduro hobby... finns ju överallt i sverige...
Gör som Ford- KÖP VOLVO =)
Volvo S60 2.5 T Sport & Volvo 850 GLT :)
finns på panduro hobby pluss att de flesta tygaffärer har de jag hade de i en 142a svart långhårigt o lila långhårigt sen plysh på dörrarna de riktig pök inredning de
finns på panduro hobby pluss att de flesta tygaffärer har de jag hade de i en 142a svart långhårigt o lila långhårigt sen plysh på dörrarna de riktig pök inredning de
Okej, får leta lite mer på deras hemsida då. Kanske missat det. Mjo, problemet är bara att jag bor på en pytteort där det finns typ en tygaffär som inte riktigt inriktar sig på långhårigt tyg utan säljer gardintyg åt gamlingar. Så det går tyvärr inte.
Haha, xBjorlingx, det har jag inte provat. Jag tror verkligen att det vore värt ett försök : )