Brådhis skrev:
Growe skrev:
Brådhis skrev:
Rent allmänt är det ju så att folk som äger franskt ofta köper det om och om igen. Dom enda som tycker franskt är skräp är dom som inte äger det själv...
antagligen... jag ser en del nackdelar.. visst men inte så jag kan säga att det är en skitbil.. för det är jäkligt sköna bilar att köra..
min visst hade jag bara haft våran gamla 306:a att jämföra med så hade den en hel del att önska..
den lät mycket den hade inte bra väghållning och väldigt tråkig inredning.. men mekaniskt var det en pärla... den bara gick och gick.... eller ja en bränslepump gick det åt.. men det är ju normala slitag grejer..
fanns verkligen noll och ingen rost på den bilen. och jag körde skiten ur den.. råkade tända eld på den en gång.. hade en låga på 3meter från motorn.. men släkte elden och körde vidare
(råkade spilla motorolja på grenröret och kan ha råkat helt vatten på den i paniken)
Som vilken asiatisk bil som helst då...
ja.... jag testade någon nissan suv typ från 2019.. och vilket jävla skräp.. värsta jag kört servo styrning verkade inte vara något som stog högt på listan... trög och motade sig själv när man styrde så man fick sitta och ta i hela tiden
Senast redigerat av Growe (24 januari 2023)
Kör fort så hinner inget hända...