hej min bil kommer att bli i någon av dessa kombinationer, komentera gärna... och är de nån som vet vad fälgarna heter som sitter på den gröne bilden. skulle jag bli superglad. ska ej ha dom fälgarna som visas på den blå. utan dom på den gröne..
Okej.. Men om du inte vet va du ska få tag på fälgarna kanske du ska kolla upp vart de finns.. för det finns lite jobb att göra innan den blir så bra som på bilderna.. Har du pengarna som behövs? för det är ju inte gratis:) Men lycka till. mvh kimpa
Okej.. Men om du inte vet va du ska få tag på fälgarna kanske du ska kolla upp vart de finns.. för det finns lite jobb att göra innan den blir så bra som på bilderna.. Har du pengarna som behövs? för det är ju inte gratis:) Men lycka till. mvh kimpa
jag tjänar rätt gött på jobbet så pengar är de minsta problemet. angående fälgarna vill ja bara veta vad dom heter då jag tycker dom är snygga och kan passa bilen. sen om ja måste hämta dom utanför sveriges gränser gör inget. vill bara veta namnet
hallå, en polare kan hemsidan dem finns att beställa på. molwey eller malwey heter hemsidan. en polare hade sånna på sin merca faktiskt inte så dyra. om jag inte hade haft så segt internet så hade jag sökt upp sidan. mvh fredrik