3218
Sök

Inbrott i min volvo 940 :(

281 Inlägg
7 februari 2007
Trådstartare
Fan vad lack man blir, trots man står i ett hyrt garage där bara 30 personer kan komma in så nog fan ska ett sånt där jävla tattarsvin komma in och sno allt man har i bilen... tacken man får efteråt är att åka med krossad ruta till jobbet i snöstorm. perfekt start.

Försöker någon sälja en jvc stereo eller en LG gps ikväll så slå dom bara på käften,

2 123 Inlägg
7 februari 2007
JW skrev:
Fan vad lack man blir, trots man står i ett hyrt garage där bara 30 personer kan komma in så nog fan ska ett sånt där jävla tattarsvin komma in och sno allt man har i bilen... tacken man får efteråt är att åka med krossad ruta till jobbet i snöstorm. perfekt start.

Försöker någon sälja en jvc stereo eller en LG gps ikväll så slå dom bara på käften,

Sånt här är så jävla tråkigt.
Men se det från den ljusa sidan, det var inte 850:in dom tog iaf : )

49 Inlägg
7 februari 2007
a fy fan tattare säger ja bara!!

329 Inlägg
7 februari 2007
Kan ju "glädja" dig med att min bil blev totalt misshandlat igår, börjar med att en lastbil fastnar med lemmen bak i bilen, drar en repa längst hela sidan, eller ett JACK, sliten bort kofångare, bakljus, hela bakskrämen är en stor buckla etc etc bara. Grädden på moset trodde jag ändå var när jag såg dem dragit en mejsel i låsen, och repat/böjt sönder listerna etc okcså, men de var de inte, utan de var när jag såg de satt 700kr pbot på rutan, för lastbilen hade lyckats "släpa" med sig bilen 3 meter ut i vägen, i en kornsig och dem asen sätter en bot ändå! Var visserligen bara en 240, vinterbilen men de kvittar, lack som fan blir man efter allt meckande mm =/

Mvh¨Ludde

1 112 Inlägg
7 februari 2007
Efterlys dem i ditt område!!! typ flyers mm.... se till att dom vet att du e förbannad! Kanske inte ger något men då vet folk om det om det dycker upp något tips!! gå ut med mobil nummer å hittelön!!! anmäl till snuten. försäkringsbolaget mm ibland kan dom som gjort det vara närmare än man tror!!

"Riktiga bilar drar 1,5l milen"

bojboj
7 februari 2007
black_ravenlord skrev:
Efterlys dem i ditt område!!! typ flyers mm.... se till att dom vet att du e förbannad! Kanske inte ger något men då vet folk om det om det dycker upp något tips!! gå ut med mobil nummer å hittelön!!! anmäl till snuten. försäkringsbolaget mm ibland kan dom som gjort det vara närmare än man tror!!

HALLÅ!

Det hjälper ändå inte. Om någon stjäl något så tar dom det antingen til sig själva eller till någon som vet att det är stulet det dom köper. Bara att hoppas att försäkringsbolaget pyntar

EDIT:

Kolla vem som har tillgång till ett garage... Det e ju bara till att springa in så fort nån bil åker ut...
Senast redigerat av bojboj (7 februari 2007)

193 Inlägg
7 februari 2007
lider med dig!!
Så jävla tråkigt att man inte kan få ha sakerna ifred.
skulle nog kolla vilka som har tillgång till det garaget.

Mvh Kimme

281 Inlägg
7 februari 2007
Trådstartare
Ludds skrev:
Kan ju "glädja" dig med att min bil blev totalt misshandlat igår, börjar med att en lastbil fastnar med lemmen bak i bilen, drar en repa längst hela sidan, eller ett JACK, sliten bort kofångare, bakljus, hela bakskrämen är en stor buckla etc etc bara. Grädden på moset trodde jag ändå var när jag såg dem dragit en mejsel i låsen, och repat/böjt sönder listerna etc okcså, men de var de inte, utan de var när jag såg de satt 700kr pbot på rutan, för lastbilen hade lyckats "släpa" med sig bilen 3 meter ut i vägen, i en kornsig och dem asen sätter en bot ändå! Var visserligen bara en 240, vinterbilen men de kvittar, lack som fan blir man efter allt meckande mm =/

Mvh¨Ludde

Det glädjer mig inte alls att höra din berättelse, blev bara mer deppig sad  jävla svin det finns alltså fattar inte hur dom kan med...

1 893 Inlägg
7 februari 2007
Som grädden på moset så kommer lapplisan och bötar... :? Hur FAN är människan funtad? (Ursäkta språket, men man blir lite upprörd!)

One Man Clan
4 287 Inlägg
7 februari 2007
Syrrans och deras  850 in försökte dom göra inbrott samma helg som syrran och dom flyttade till nytt ställe ...lite synd bara att dom varken kom in eller hade lyckats starta den då de satt både larm och dubbla immobilizer's tongue Men dom jävlarna tog sönder täckbrickan till låskolven och repade lacken på dörren ...surt som fan

845 Inlägg
7 februari 2007
fyfan va djobbigt. sad så förbannat att dom inte kan gefna i andras grejor och skaffa sig ett arbete för att kunna köpa sånna grejor själv..

329 Inlägg
7 februari 2007
Kristian_V skrev:
Som grädden på moset så kommer lapplisan och bötar... :? Hur FAN är människan funtad? (Ursäkta språket, men man blir lite upprörd!)

Ja jävlar va lack jag var när jag såg de, fick samtal från grannar mm " din bil står MITT i korsningen" kom hem direkt,  så precis när jag kom skulle bärgare lyfta bort skiten, men dem beslutade att inte göra de när jag kom springade med nyckel etc, bilen gick iaf och köra, men inte mkt att ha kvar, så var den vintern slut ^^

Gödseldräng
4 529 Inlägg
8 februari 2007
får fan ta å lägga i hagelbössan i bilen å skjuta dom jävlarna om man ser dom hmm

Drop Shop
926 Inlägg
8 februari 2007
Fyfan för dom! Blir lika förbannad varje gång. Har blivit av med 2 stereoapparater.
Får man vara nyfiken och fråga vilket garage du stod i?

1 019 Inlägg
8 februari 2007
fan va tråkigt! lider med dig

[MÄKI-MEET] GÖRANSSON ARENA, SANDVIKEN 11 JUNI 2016 [MÄKI-MEET crew]

1 893 Inlägg
8 februari 2007
Vet inte vilka som är värst...
Tjuvarna eller lapplisor. De kan väl för bövelen tänka lite själva..?
Böta en bil som står trasig mitt i en korsning? Hur blåst måste man vara innan man inte fattar, att det knappast är ägaren som stält bilen där? (Dock ägaren som är ansvarig för P-böter.)
Bärjaren får man ju ha förståelse för, om bilen står mitt i vägen.

1 112 Inlägg
8 februari 2007
Kristian_V skrev:
Böta en bil som står trasig mitt i en korsning? Hur blåst måste man vara innan man inte fattar, att det knappast är ägaren som stält bilen där? (Dock ägaren som är ansvarig för P-böter.)

lapplisorna är bara där för dom går la på provition eller nått! dumma i hövet!

"Riktiga bilar drar 1,5l milen"

Drop Shop
926 Inlägg
9 februari 2007
black_ravenlord skrev:
Kristian_V skrev:

de gör sitt jobb, och det ska vi nog vara glada för.

btt.

873 Inlägg
9 februari 2007
mellowd skrev:
black_ravenlord skrev:
Kristian_V skrev:

de gör sitt jobb, och det ska vi nog vara glada för.

btt.

Varför ska vi vara glada för det?

Dom enda gånger jag fått böter har varit felaktiga och jag har lyckats få dem hävda.
Vilket bevisar att det måste varit synnerligen idiotiska böter, för är inte glada i att häva böter.

Däremot står det fasen bilar felparkerade mitt i utfarter, skymmer infarter och kurvor mm där jag bor nästan varje dag.
Aldrig att jag ser en lapp på dem.

Men sätta böter på en bil som uppenbarligen blivit påkörd och utsläpad går bra?
Hade väl varit mer lämplig att kolla Reg NR och ringa ägaren för fasen.

Don't get mad, get even.

1 893 Inlägg
9 februari 2007
mellowd skrev:
[de gör sitt jobb, och det ska vi nog vara glada för.

btt.

No comment! sad

Sök