Välkommen till nya Garaget!
Tiden går så fort. 2004 startade jag Garaget som en hobby, och sedan dess har detta varit min huvudsakliga sysselsättning. Det har varit en resa med både upp- och nedgångar, ibland har det varit svårt och ibland lätt, men framför allt har jag trivts med det jag gör. Min passion är bilar, datorer och att skapa för andra. Detta är dock inte slutet på resan, utan bara början, så här kommer en nästan helt ny sajt!
Mycket har hänt! Nästan lite för mycket för att lista allt, så jag ska hålla mig ganska kort.
I princip hela sajten är ny och omgjord, eller nygammal skulle man kunna säga. Mitt mål har varit att fräscha upp allt och gå tillbaka lite till rötterna för vad sajten en gång var, samtidigt som jag förbättrar och moderniserar den. Jag har valt att ta bort sådant som känns förlegat och istället fokusera på det som känns viktigt. Det har medfört att jag bland annat tagit bort hela sektioner som jag upplevt att vi alla är klara med och kan leva utan. Som ensam utvecklare av sajten har jag insett att jag måste vara mer selektiv med var jag lägger min tid för att kunna komma framåt på bästa sätt. Jag hoppas att det är rätt väg, och att det kommer leda till många bra saker framöver!
Den nya sajten är ett pågående arbete, som alltid, och jag kommer att göra mitt bästa för att löpande uppdatera med nya funktioner och förbättringar.
Vill du göra en felanmälan eller har du tips på förbättringar, nya funktioner eller något annat, använd gärna det nya kontaktformuläret längst ned på sidan. Titta efter "Tips och förslag" och "Felanmälan".
Jag hoppas att du gillar den nya sajten! Trevlig sommar!