Hej jag funderar om det är värt att köpa 16 tums fälgar och undrar om det kommer se bra ut. Jag har nämligen nya däck till 16 tum och om jag köper en 16 tums fälg så sparar jag ungefär 5000kr, så min fråga är ska jag köpa 16 tums eller ska jag köpa 17 tum och betala 5000kr extra. Jag vill absolut inte ha 18 tum vill ha konfort när jag kör.
Det är stor skillnad på 16 och 17 tum, speciellt på sebringen, då du har 16 tum idag på orginalfälgen, sälj de nya däcken och satsa på att köpa en 17 tums fälg och ett par bra sulor till det!
Det är stor skillnad på 16 och 17 tum, speciellt på sebringen, då du har 16 tum idag på orginalfälgen, sälj de nya däcken och satsa på att köpa en 17 tums fälg och ett par bra sulor till det!
Riktigt fin bil du har är det 17 eller 18 tum du har på?
Ska styla min Sebring med, ska bli toning av rutor, nya fälgarm, sportfilter, vinge osv
Hur mycket kostar fälgarna då? Finns ju annars skitbilliga fälgar på Ebay. En bekant köpte nyligen feta 22" kromfälgar inkl däck och frakt för 26 lök, du lär ju få ännu billigare med så "små" fälgar. Tycker dock du ska köra 18" på din.