2885
Sök

Privatleasing

29 juli
Trådstartare
#1
Hej

Jag har hamnat i läget att privatleasing är mitt enda alternativ men jag är orolig för oförutsedda kostnader när man väl lämnar tillbaka bilen. Jag har eget garage hemma och gott om plats att ställa bilen ifrån andra bilar på jobbets parkering så risk för dörruppslag och annat är främst vid parkering på gata någon gång när man är i stan.
Ni som har privatleasat, har ni några tips på hur man ser till att inte få oförutsedda kostnader vid återlämning? Vilka leasade ni ifrån och var de orimliga när bilen skulle återlämnas?
Slutligen någon som har bra tips på billig leasing av elbil?

>>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
14 154 Inlägg
29 juli
#2
menacetosociety_ skrev:
Hej

Jag har hamnat i läget att privatleasing är mitt enda alternativ men jag är orolig för oförutsedda kostnader när man väl lämnar tillbaka bilen. Jag har eget garage hemma och gott om plats att ställa bilen ifrån andra bilar på jobbets parkering så risk för dörruppslag och annat är främst vid parkering på gata någon gång när man är i stan.
Ni som har privatleasat, har ni några tips på hur man ser till att inte få oförutsedda kostnader vid återlämning? Vilka leasade ni ifrån och var de orimliga när bilen skulle återlämnas?
Slutligen någon som har bra tips på billig leasing av elbil?
Varför måste du privatleasa? Måste du ha en helt ny bil?

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!

29 juli
Trådstartare
#3
Vettemannen skrev:
menacetosociety_ skrev:
Hej

Jag har hamnat i läget att privatleasing är mitt enda alternativ men jag är orolig för oförutsedda kostnader när man väl lämnar tillbaka bilen. Jag har eget garage hemma och gott om plats att ställa bilen ifrån andra bilar på jobbets parkering så risk för dörruppslag och annat är främst vid parkering på gata någon gång när man är i stan.
Ni som har privatleasat, har ni några tips på hur man ser till att inte få oförutsedda kostnader vid återlämning? Vilka leasade ni ifrån och var de orimliga när bilen skulle återlämnas?
Slutligen någon som har bra tips på billig leasing av elbil?
Varför måste du privatleasa? Måste du ha en helt ny bil?

/Benny
Har inte tillräckligt för kontantinsats till en bil som har det vi vill ha, automatare, parkeringssenssorer backkamera


Sök