3438
Sök

För höga betyg!

12 086 Inlägg
25 juli 2005
Det finns plats för komentarer under bilderna.. Där kan man väl skriva varför den är snygg/ful? Föresten tycker jag att de 2 sämsta alternativen ska slopas. OK och uppot räcker, känns lite taskigt att rösta skit på en bil. Då kan man lika gärna låta bli.

99 Inlägg
25 juli 2005
Skippa betygsystemet och lägg in någon form av "kommentarer/tid" så om man får jättemånga kommentarer på kort tid så är den mer intressant än en bil som är "normal"... och det är ju intressantare kanske än att få reda på fina bilar?   En riktig sopcontainer till bil som får 100 kommentarer per dag kan ju vara roligare än en vanlig stilren volvo..?

Did Henry Ford write “You can have any color as long as it’s black.” on his website?

ICA-nisse
143 Inlägg
25 juli 2005
Jag tycker det är bra med betygsystemet även om det inte alltid är helt rättvist! Så.. då har jag sagt min åsikt med!

Dä ä bare o åk
798 Inlägg
22 augusti 2005
Varför inte ta bort hela röst systemet? Det här är väl en plats där man ska vara stolt och visa upp sin bil! Det är ju ingen tävling man vinner inget pris för flest 5:or, borde väl räcka med att man får kommentarer!

// racing-jimpa

50 Inlägg
22 augusti 2005
Först klagar man på att man får för många "ettor" sen är blir det för många "femmor".

Vad fan vill ni?
Får ni ettor så är det bara att bita ihop och får man en femmor så är det bara tacka och ta emot.

Alla är och tycker olika !!!!!!!

Va glada att man ens kan rösta!!

RX7 FD3S Efini
TEAM GARABEDIAN RACING
www.RX-7.se
www.G-R.se

79 Inlägg
22 augusti 2005
tycker att betygen är rätt kul man får acceptera vad man får o inte får , jag blir självklart jätte glad för varje femma o det känns som att när nån gett mig det så finns  det en person som uppskattat vad jag gjort medans när man får en 1a så känns det som man skulle vilja fråga varför man fått det , brukar aldrig bedömma bilar som skrivit att klar 5a eller så utan jag slumpar runt o ger betyg när det känns rätt , har lyckats fördela mina betyg bra tycker jag själv men man undrar ju när man ser typ som min bil när man får en jäkla massa 5-4 o sen 1or att varför det inte finns folk som tycker att den är medel ??? jo för det finns folk som antingen tycker att bilen är jättefräsch eller har för högt betyg o tänker att genast måste denna sänkas o mosar dit en 1a /// jaja det va lite ord från lilla mig ///

speedfreak///

1 417 Inlägg
22 augusti 2005
Själv röstar jag efter vad jag värderar snyggt/fult. Man kan ju även ge höga röster om det ligger mycket jobb bakom bilen, och att det syns. Även om det är en bil som man egentligen inte gillar.

79 Inlägg
22 augusti 2005
skulle aldrig ge en bil höga betyg om jag inte gilla den oavsett jobb , måste finnas nått för o gillas så är det .

speedfreak///

Sök