Har inte så bra koll på inställningarna på steg. Kör med original högtalare (BMW Coupé) och lagt in en bas med steg i bagaget för att få lite mer kräm.
Har en 123PRO GAS bas i sluten låda och JBL steg (bilden) BRL kopplade ihop allt i min förra bil, jag har bara flyttat över grejorna och kopplat med en lågnivå adapter på de bakrehögtalarna och sedan kopplat in i steget.
Adaptern består av 4st högtalar kablar och en jord och i andra änden 2st RCA/lågnivå
Högtalarkablarna skarvades på de bakrehögtalarna +/+ och -/- på respektive och jord drog jag direkt till batteriet i bagaget.
Slutsteget är fortfarande kopplat som BRL kopplade (allt funkade) Drog ström från batt. med säkring (30cm) Jorden direkt till batt men med smalare kabel än + (kan de va de som är fel) Sen remoten kopplade jag till en baklyckta som ger +12V när bilen startas och steget indikerar "OK"
Får ett missljud, det kommer ljud ur basen samtidigt slår basen konstant och låter konstigt kan de va inställningar?? har dubbel kollat kablar kan inte va nått som är fel! :S
Sen har jag ingen vidare koll på hur steget ska ha för inställningar
Tacksam för alla svar och tips