2781
Sök

Bilder: Det här mötte mig efter en sväng på stan igår

Örebroare i exil
970 Inlägg
19 februari 2007
Trådstartare
Ja vad ska man säga?

http://www.garaget.org/gallery/archive/9498/9004/large/9498-54606.jpg
http://www.garaget.org/gallery/archive/9498/9004/large/9498-54605.jpg
http://www.garaget.org/gallery/archive/9498/9004/large/9498-54603.jpg
http://www.garaget.org/gallery/archive/9498/9004/large/9498-54602.jpg

Hej FRA!

227 Inlägg
19 februari 2007
Idioter, skaffa dej ett liv, säger jag till den som gjort det

VVS:are Våga Vägra Saab ;)

Wankel
1 080 Inlägg
19 februari 2007
fan va sne man blir på sånt..
avundsjuka jävlar

MDS Västerås

montör och hobby mekaniker
2 672 Inlägg
19 februari 2007
fy fan va less man blir på sånt.. själv fick jag en buckla i mitt tak när en slängde sig upp på det.. syns knappt men ja vet ju iaf att den e där...

Jonas Båge
mk1.se gtiklubben.nu
Live the life you love, RIDE ON.

Örebroare i exil
970 Inlägg
19 februari 2007
Trådstartare
Ja man kan ju undra varför man gör nåt sånt här... Fylla, "oskyldigt" bus, vem vet. Inte första gången jag blir utsatt för sånt här heller

Hej FRA!

Fatso Forgetso
97 Inlägg
19 februari 2007
Gäller att inte tappa humöret.
Kunde lika gärna varit nån som blev skadad om det var en fylla t.ex.

Det går på försäkring va?

Drive It Like Elwood

Sleeper
3 084 Inlägg
19 februari 2007
En vän jag träffade igår som vart i afrika berättade att när de var i.... ja nånting på G (hjärnsläpp)... där de såg en kille uutan  armar och ben, sen fick de höra att de om man stal eller nåt annat brott så kunde man bli avhuggen allt ifrån ett finger till armar och ben.

kanske ska införa delagarna till sverige.

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

Örebroare i exil
970 Inlägg
19 februari 2007
Trådstartare
Har anmält det till försäkringsbolaget. Eventuellt måste jag ner till polisen imorn för att göra en så kallad drive-in besiktning av skadorna. Dock inte säkert det behövs, då pappa (som råkar vara försäkringsbolaget) redan besiktat bilen. Svänger förbi jobbet imorn och gör en kostnadskalkyl, sen är det bara att vänta på klartecken innan jag river ner bilen för lack.

Hej FRA!

1 112 Inlägg
19 februari 2007
sån e ju så hemskt!! Kostar ju fan skjortan å fixa det!! skulle jag råka ut för det så skulle jag nog gå berserka gång ! vinyler plus lack åt helvete! hur mycket jobb pengar å tid somhelst!

"Riktiga bilar drar 1,5l milen"

Administratör
11 915 Inlägg
19 februari 2007
Gaaah, stackare hmm

Lider med dig verkligen

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

Örebroare i exil
970 Inlägg
19 februari 2007
Trådstartare
Aldrig kul när det händer. Speciellt inte när det är en själv som blir drabbad... Tur att jag har en förstående mor som ställer upp och betalar självrisken på 3000 kr (går som vagnskada) och verkligen tur att jag hade helförsäkrat. Men det är ju fortfarande inte rätt gjort för 5 öre. Känner mig lagom asförbannad nu, men det släpper väl när bilen är fixad igen. Dock kommer det väl då övergå till att man inte kommer våga parkera bilen nånstans, eller lämna den utan uppsikt...

Hej FRA!

Sleeper
3 084 Inlägg
19 februari 2007
fattar inte hur man kan vara så jävla intelligensbefriad och avundsjuk att man kan göra något sådant, måste ju vart någon töntig tolvåring som ska spela tuff inför sina kompisar helvete vad   
man skulle suttit i fängelse om man sett nån göra nått sånt. >=S

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

1 112 Inlägg
19 februari 2007
_Kekke_ skrev:
Aldrig kul när det händer. Speciellt inte när det är en själv som blir drabbad... Tur att jag har en förstående mor som ställer upp och betalar självrisken på 3000 kr (går som vagnskada) och verkligen tur att jag hade helförsäkrat. Men det är ju fortfarande inte rätt gjort för 5 öre. Känner mig lagom asförbannad nu, men det släpper väl när bilen är fixad igen. Dock kommer det väl då övergå till att man inte kommer våga parkera bilen nånstans, eller lämna den utan uppsikt...

Jadu! det sistnämnda stämmer bra! Ja har inte råkat ut för det men vågar inte ställa bilen på stan av just denna anledning iallafall! Fina bilar borde ha ett låsbart garage på släp nu förtiden så man kan låsa in den när man ställer den.

"Riktiga bilar drar 1,5l milen"

C70 byggande djurvårdare
545 Inlägg
19 februari 2007
ursäkta men ; JÄVLA TATTARE!!

Två ord räcker, SAAB knäcker

Örebroare i exil
970 Inlägg
19 februari 2007
Trådstartare
Saab_girl skrev:
ursäkta men ; JÄVLA TATTARE!!

Bara du inte menade mig så ursäktar jag smile

Hej FRA!

terazzi
19 februari 2007
finns folk till allt desvärre sad hur fan kan man göra så? :S sånna as alltså!!

845 Inlägg
19 februari 2007
fyfan vad riktigt jävla onnödigt gjort:(
skulle de varit min bil skulle jag  blivit galen!

Avstängd
23 Inlägg
19 februari 2007
Som sagt, hade ja jag sett nån göra så på min.....vilket blodbad...

1 256 Inlägg
19 februari 2007
FY FAN säger jag bara, Nackskott på en sån grej..

Jag höll på att råka ut för en liknande situation när jag stod parkerad utanför ICA Maxi  för 4 årsen. Jag hade vart o tvättat och vaxat av min Camaro som jag körde i då,  när jag kommer ut från ICA med en Magnum Vit i handen så ser jag att det står 2 killar och röker väldigt nära bilen, jag stannar till en bit ifrån och iakttar dem en stund... Helt plötsligt så fimpar den ena killen sin cigg på MIN bil, jag trodde jag skulle få mig ett bryt.. började gå framåt och ser hur han är på väg att dra nyckel i sidan, då öppnar jag bilen *Blip blip* lät det.. jag skrek "vad i helvete!!!" då sprang dem, hoppade in i bilen och försökte köra ikapp dem.. men förgäves, då dem sprang på cykelbana med betonggrisar..

Kan tillägga oxå att jag vart ännu mer förbannad när jag upptäckte att jag hade slängt ifrån mig min nyinköpta glass!!!

Har länge funderat på att införskaffa ett basebollträ som jag kan ha i bilen..

Den svenska avundsjukan..
Senast redigerat av Jonni (19 februari 2007)

Rosviks-Tattare
2 Inlägg
19 februari 2007
Själv råkade man ut för något helt annat. Skulle sälja iväg en 240, fint skick och allt men den hade stått över sommaren. Då vi (jag och min mor då) tar fram den och ska öppna förardörren så upptäcker vi en stor och fin buckla på dörren. Inte nog med att det var över listen, när man skulle öppna dörren så tog det emot och man ta i för att få upp dörren. Tack vare det så tappade man ju pengar. Jag har dessutom mina aningar på vem det är men utan bevis kan man ju inget göra hmm

Sök