2832
Sök

Bilder: Det här mötte mig efter en sväng på stan igår

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
19 februari 2007
Det va ju inte en repa heller, utan det verkar ju som att dom verkligen gått ut för att repa ALLA plåtar..

Fyyy sad

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

886 Inlägg
19 februari 2007
Fan vad jag hatar sånt, nackskott på plats borde det vara.

Kom ut från nånstans med en polare i höstas, skulle åka iväg i hans bil, framförhans bil står en jäkligt fin BMW. Jag säger "kolla, schysst beemer" varpå han säger ja fy fan, en sån vore inte fel, han kör gammal suzuki swift hehe.

nåväl han går förbi den på utsidan och ja insidan varpå ja utbrister: "Åh fy fan, ägaren kommer inte bli glad sen!!"...

2 låånga repor över hela bilen, jag ryser fortfarande idag... självklart var inte polarens sketna swift repad...

Svenska avundsjukan, att man aldrig kan ha nått fint i fred...

Bancivic på låg budget:
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 4#p4237504
Min bilrelaterade facebooksida(Videos, bilder, tröjtryck m.m.):
https://www.facebook.com/TheSwedishPetrolhead

73 Inlägg
19 februari 2007
Jävla idioter säger jag bara, hände samma sak med morsans bil när hon stod precis bredvid den.

1 503 Inlägg
19 februari 2007
Fy fan för sånna människor! Skulle dunka sönder den som gjorde så på min!

RB25DET, probably the best motorsound in the world!

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
19 februari 2007
Blir så jävla förbannad så det är inte sant när jag ser bilderna och läser vad ni andra vart med om!

Audiot som råkat ut för Subarusjukan

SSS -12
3 217 Inlägg
19 februari 2007
Så är det när man har något som är snyggare än någon annans!

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

C70 byggande djurvårdare
545 Inlägg
19 februari 2007
_Kekke_ skrev:
Saab_girl skrev:
ursäkta men ; JÄVLA TATTARE!!

Bara du inte menade mig så ursäktar jag smile

klart ja menade dej!! vem annars??
hahaha nää dummer, klart ja inte mena dej:)

Två ord räcker, SAAB knäcker

835 Inlägg
19 februari 2007
Ja, fy helvete.... SÅ ONÖDIGT! Enbart ute för att förstöra...
Som sagt, hade man tagit nån sån på bar gärning så hade man nog suttit i fängelse, även om de inte var ens egen bil! Man blir så trött..... Hoppas allt löser sig snabbt!

Busdriver
389 Inlägg
19 februari 2007
Det bästa sättet att slippa sånt här borde vara att alltid ha ett fönster öppet på bilen, och en pitbull eller annan lagomt farlig vovve liggandes vilande i bilen, tränad att hugga mot strupen så fort den hör ljudet av nyckel mot lack, eller nån annan form av förstörelse på fordonet. fyfan vad härligt det vore. en hund som är from som ett lamm ända tills förövaren gått över gränsen, inte ett morr inte ett ljud sen BANG big_smile
Senast redigerat av Edman (19 februari 2007)

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
19 februari 2007
Edman skrev:
Det bästa sättet att slippa sånt här borde vara att alltid ha ett fönster öppet på bilen, och en pitbull eller annan lagomt farlig vovve liggandes vilande i bilen, tränad att hugga mot strupen så fort den hör ljudet av nyckel mot lack, eller nån annan form av förstörelse på fordonet. fyfan vad härligt det vore. en hund som är from som ett lamm ända tills förövaren gått över gränsen, inte ett morr inte ett ljud sen BANG big_smile

Såg en demonstrationsvideo på vissa mer eller mindre lagliga "försvarsmetoder" på just bilar.

Allt från elchocker i handtagen till stora flames som slog ut från bilens undersida som brände sönder allt från fötter upp till midjan...

Lite OT, men kom att tänka på det när jag läste ditt inlägg tongue

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

Large Cap
1 816 Inlägg
19 februari 2007
Usch vad tråkigt. sad
Jag skulle blivigt fly för bannad!
Nej, sånt här tycker vi inte om!

401 Inlägg
19 februari 2007
Fan så onödigt sånt här är!!

AVCdesign.se
Fiat uno 1,3 turbo --->Projekt tråd UNO turbo
BMW 530i E34

Busdriver
389 Inlägg
19 februari 2007
John87 skrev:
Edman skrev:

Såg en demonstrationsvideo på vissa mer eller mindre lagliga "försvarsmetoder" på just bilar.

Allt från elchocker i handtagen till stora flames som slog ut från bilens undersida som brände sönder allt från fötter upp till midjan...

Lite OT, men kom att tänka på det när jag läste ditt inlägg tongue

Det vore ju underbart med några tusen volt som skickades upp genom nyckeln och genom kroppen på förövaren också. fyfan, det finns absolut inget försvar för sånt här.

Lägger i en lägre växel och kör vidare! :)
2 258 Inlägg
19 februari 2007
Det där med hund kan vara lite besvärande för angripare, ja... smile

Och för mindre skyldiga också för den delen. Tanter tillhör den där gruppen som egentligen är ganska oförargliga men genom sin obetänksamhet kan ställa till det ordentligt.

Exempel ett: Svärmor hade en Berner-Sennen hund, direktimport från Schweiz sent 70-tal, således MYCKET skarp. Hunden vistades mycket i bilen då den ofta var med under arbetsdagarna, så den kom att vakta bilen ordentligt. Vid ett tillfälle på en parkering kom en tant och tyckte det var en söt hund, knackade på rutan och sa något gulli-gull och det bara small så var den bilrutan ett minne blott...

Exempel två: En gråhund och en barngvagn med ett sovande barn. Vagnen lämnades utanför butiken där det var besvärligt att ta sig in (en osteria i Vänersborg, också  på 70-talet). Gråhunden bands fast i stuprännan. En tant kommer och ska snoka i barnvagnen och gulligulla. PANG så for hela stuprännan och hängrännan och hela kittet ner på gatan, för hunden tyckte INTE den främmande tanten hade i vagnen att göra.

Det besvärliga med hundar i det här läget är att hur rätt hunden än har i sin bedömning är man som ägare skyldig för all skada som hunden åstadkommer.

Jäkla trist att folk inte bara kan ge skam i andras prylar. Hoppas det löser dig, men även om det blir bra blir du ju utan bil i några dagar och får en massa jobb och krångel.

// Ellen

Kolla in min projekttråd!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=96807
* Bara är inte så bara. Jag har sjukdomen ME - www.rme.nu *
Få har dött av att kämpa vidare, många av att ge upp!

Smålänning
7 883 Inlägg
19 februari 2007
Fan vad jag HATAR sånt folk! mad Att ingen kan ge fan i att förstöra! Får *censur* betalt för att förstöra eller?
Min bil är inte hälften så fin som en del andra, men inte fan förstör jag den för de, se men inte röra!

Hoppas det löser sig billigt och smärtfritt för dig! Tycker jävligt synd om dig...

Jag kan ju för fan inte ens repa bilar på skroten utan att få dåligt samvete för fan!

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!

Avstängd
914 Inlägg
19 februari 2007
HAr varit med om samma sak, jävla F*ttor!

Vissa faller för grupptryck, jag faller för laddtryck!

671 Inlägg
19 februari 2007
lider med dej som fan! har ej fått nyckeln i lacken men vet hur det känns att få bilen trakaserad. fan vilka idajots det finns! må dom dö långsamt.

Second is the first loser

7 120 Inlägg
19 februari 2007
Två pers i den här tråden har råkat ut för det och båda kör snygga Saabar.
Kan det vara avundsjuka volvo raggare mån tro? yikes

Busdriver
389 Inlägg
19 februari 2007
Min mors ford ka blev nycklad... då börjar man fundera på om det verkligen handlar om avund, för en ford ka kan väl ändå ingen vara avis på tongue

Knegare
718 Inlägg
19 februari 2007
Bah!  Det är sånna där som itne får det rolgit när man träffar dem en kväll där det inte är allt för mycket folk..

Lider med dig iaf hmm/

William 2009-02-20

Sök