Tjenna tycker det skulle va roligt att veta vad ni andra har för kläd smak. Hällst ska ha kläderna hemma å använda dom.
Jag börjar då!
1. Aquascutum 2. Hackett London 3. Burberry 4. Fred perry 5. Ben sherman 6. Acne (jeans) 7. Stone island (har dock inget klädesplagg av dom pga vålds själ) 8. Salts v-ringade t-shirts (men) 9. Adidas (orginal) 10. Lacost
Skor: Puma - Dassler van slobbe, försök hitta dom i Sverige! Jeans: Acne Mod dryclean. Nudie Thin Finn. Tröjor: Tommy Hilfiger.Lyle & scott. Ben Sherman Piké tröjor: Tommy Hilfiger och Polo Ralph Lauren. Sen är det mest träningsjackor som gäller. Adidas och då gärna Adicolor... Jackor kör jag på antingen en rock eller en halvlång Garwood som hängt med några år.Kvalite kostar men man får massa kärlek tillbaka.
Topp 10 lista klädesmärken? oj. Tror inte ens att jag har 10 tröjor
Passar detta verkligen in på en sida med folk som borde skita ner sig varje dag? hehe I dont think so. Men någon kanske är intresserad...
nog för att många kanske skitar ner sig ofta men kläder måste väll alla ha och när man ska på krogen, ut och ragga eller andra saker så vill man väll kanske klä sig fint och inte i gammla slitna skitiga arbetskläder
så jag tycker faktiskt en sån här tråd är passande dock så använder jag mkt olika kläder så jag har inga favoriter så jag kan inte bidra med nått vettigt i denna tråd
Senast redigerat av volvo_glenne (19 februari 2007)
Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
Varför ska det finnas "Märkeskläder" som är skitdyra? Varför kan man inte bara göra en helt vanlig tröja eller ett par vanliga jeans? Varför ska ett par jeans kosta 1000 kr för att det finns en liten lapp som det står t ex Lee på? Helt sjukt >.<
Håller med ovanstående! Orka bry sig om mode... men, men... här kommer listan vad jag föredrar: (Ingen mobbing nu )
1: Blåkläder, mest för deras förbannat sköna flanellskortor och förbannat tåliga och varma fodrade jeansjackor
2: LEE, När jag får tag på, så föredrar jag deras jeans och jeansjackor på sommaren för att dom är tåliga och bekväma. Skulle dock aldrig köpa leekläder... För dyrt.
3: Fristads, föredrar deras snickarbyxor när man mekar, eftersom fickorna sitter bättre än på konkurrenterna. Dels finns det fler av dom, sen så tappar man inte tumstocken lika lätt. Dom ska vara i bomull!
T-shirts köper jag dom billiga på H&M om jag inte får från någon firma.
Observera att jag gillar bomullskläder och kläder i andra naturliga material. Det är inte så noga med värme, slipdamm, öppen låga då.
Mekaniker va det ja
En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område! Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område! Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!