Tack till
Tompa för riktigt grym mappning, hör av er om ni behöver mer fart i en T5 eller T7 Saab.
Janne på Autoexperten Gävle
Jonas på Bakaxeldelar för niceprice på delar.
Vad är det för kläder? har inte ens hört talas om de..
Tack till
Tompa för riktigt grym mappning, hör av er om ni behöver mer fart i en T5 eller T7 Saab.
Janne på Autoexperten Gävle
Jonas på Bakaxeldelar för niceprice på delar.
Skor: CAT / Adidas goodyear race cat low Jeans: Nudie,Levis,Replay mfl Tröjjor: Lyle and scoot, Tigers stickade, med skorta under, mfl Skjortor: Emilio, Selected, Tiger mfl Skärp: INGA (förutom på fina tillställningar känns som det är lite ute med som stora blaffiga tiger nu) Jacka, Skepparkavaj / Skidjacka West Scout (Italienskt skidmärke) och nåra "skitjackor"
www.handlarbilar.se Fordonsbranschens nya annonsportal
Jag förstår inte detta med mode. Varför köpa en tröja för 2000:- när man kan få en liknande tröja, fast inget märkesplagg för en 500 spänn. Känns som om en del personer är fixerade vid sina kläder. Det jag mest tänker på är att hitta kläder som inte alla andra har. Det är kanske därför en del köper dyra kläder, för att ha råd med kläder som inte alla andra har råd med. Jag skulle ha råd med dyra kläder men till vilken nytta. Kommer ändå att slitas ut och slängas.