2846
Sök

Mitt ex stal min Audi V8 - den som finner den får den för en struntsumma!

4 Inlägg
20 februari 2007
Trådstartare
Kortfattat. Min Audi V8 -90 lånades av mitt ex men sen dess(mitten av januari) har jag inte hört av henne och inte sett de 15000 hon skulle ge för den  <<<vill du bara ha bilen kan du hppa över resten av paragraffen>> (började bli lite knepig men jag hade skaffat nya delar till vartenda fel och om man bara bytte generatorn skulle den vara värd 20' lugnt).

DEN ÄR I ÖREBRO! Mörkblå, med regnr PSU685   <<<(och slår man på det så är det fortfarande mitt namn där, reg.pappren har jag kvar och det kontrakt hon motvilligt skrev på står det tydligt att först när hon betalt de överenskomna summan skulle jag skriva över den på henne. Sen dess har jag ställt av den,  sagt upp försäkringen och stöldanmält den. Örebrosnuten tyckte inte det var värt mödan trots att hon är en välkänt ansikte hos dem, för just bilstölder.>>>>>

NERPLOCKAD? KNAPPAST! Som sagt, byta ut generatorn och bakstötdämparna(låg gula koni i bakluckan samt en beggad generator men i mkt bra skick. En sån bil behöver man en reservdelsbil till, inte tvärtom.

DEN SOM HITTAR DEN KAN KONTAKTA MIG SÅ SKA DET INTE TA MER ÄN ETT DYGN INNAN BILEN STÅR I DITT NAMN 100% ÄRLIGT MOT EN MINDRE SUMMA(MAX 5000 OM DEN ÄR I FULLGOTT SKICK)!    <<<Faktum är att jag redan lagt ut till mina bekanta att om de hittar den så får de den. Betalningen är mer för att finansiera min resa till och från Örebro samt har ett symboliskt värde så ingen behöver oroa sig för ngt strul pga att ingen betalning utgått.>>>

MINA ÄLSKADE HATOBJEKT EUROPARK SKICKADE MIG EN BOT, DATERAD 2V EFTER DEN FÖRSVUNNIT, 30 JAN, DÅ DEN SAKNADE P-BEVIS PÅ MAJORSGATAN 6,    <<<samma adress sm hon och hennes ex bott (hade varit bor om han inte satt på kåken pga sin sega råtta till hjärna), och kåken är var hon skall vara nu officiellt, men jag tvivlar på det men just nu skiter jag i det för det här handlar om att det är MIN bil och jag ger hellre bort den till DIG än att jag blir blåst.

OM DU SOM HITTAR DEN INTE VILL HA DEN - KONTAKTA MIG  BARA SÅ GER JAG MITT ORD PÅ ATT INTE GÖRA NGN ANMÄLAN IFALL DU SKULLE DEMOLERA DEN TOTALT. Låt motorn förbli intakt bara, den kan vara bra att ha som plockmotor för en av mina vänner.

AUDI V8 3.6 QUATTRO, 250hk, 1990, 17000 mil, mörkblå, PSU685 som reg.nr, SENAST KÄNDA PLATS DEN STÅTT: MAJORSGATAN 6, ÖREBRO, 30 JAN 2007, dvs 25 mil från den plats den skulle varit på

!!!OBS!!! OM DU SOM HITTAR DEN INTE VILL HA DEN FÅR DU SJÄLVKLART HITTELÖN NÅNSTANS MELLAN 1000-5000 BEROENDE VAD JAG FÅR FÖR DEN.

49 Inlägg
20 februari 2007
ingen bild ?

BioPower by MapTun
238 Inlägg
20 februari 2007
Skall hålla ögonen öppna i örebro/kumla trakten...

Maptun #3 BioPower Inviduell

Meister
6 763 Inlägg
Better than God \o/
1 883 Inlägg
20 februari 2007
Helt rätt, hoppas det löser sig! Lite långt att åka för mig för att leta bil tyvärr.

Beware the lollipop of normality. Lick it once, and you suck forever.
"Ungdomar borde förbjudas, de för bara ett jävla liv..." :-)

61 Inlägg
21 februari 2007
va va trist! Ja ska hålla ett öga i karlstad ifall hon skulle köra lite vilse:P

Living in the fastlane
2 616 Inlägg
21 februari 2007
hon för köra väldigt vilse innan hon kommer ner till alingsås. riktigt trist dedär

4 Inlägg
21 februari 2007
Trådstartare
johanmoller skrev:
va va trist! Ja ska hålla ett öga i karlstad ifall hon skulle köra lite vilse:P

Just det! Hon hade innan vi träffades bott senaste tiden i just Karlstad och den enda vän jag träffat till henne är en i Karlsskoga. Sen har jag för mig att hon bodde i Degerfors ett tag, efter Örebro men innan Karlstad, där hon f.ö. sa sig jobbat som servitris på en stripklubb som tydligen var den största där(hur många har ni egentligen?). Men en tjejkompis till en polare som bor här kände tydligen nån som jobbade där och hon hade inte kännt igen namnet alls...

Lite rörigt, men med den här responsen känns det faktiskt som att det kommer gå bra(eftersom den redan är förlorad i mina ögon).

Faktiskt har jag tre bilder som jag tog i höstas när jag parkerade den för kvällen, för första gången.

Tyvärr är de tagna med min Nokia och kameror är inte deras grej...

Framifrån
Snett framifrån
Snett bakifrån

Gah, får varken [img] eller [url]att lira mot myspace. får lägga upp bilderna på en egen ftp sen men jag är så slut nu så jag kommer inte ihåg varken login eller lösen... hmm
Senast redigerat av carlino (21 februari 2007)

4 Inlägg
21 februari 2007
Trådstartare
UPPDATERING!!!!

Fick just ett samtal från en mack i nån by/stad/ställe drygt 3 mil från Örebro och 1 mil från Pålsboda, där de påpekade att jag just glömt bort att tanka. Det löste sig bra med hon som ringde från macken då hon verkade ha förståelse. Pålsboda känner hon nåt par i så det är inget konstigt med det.
Kollade i registret och där står inte längre min bil som stulen... SKITSNUTAR! Inte konstigt det stjäls så mycket bilar när de inte ens bryr sig om anmälningarna.

Hoppas det löser sig. Det vore kul att få skänka bort en sån härlig bil till någon som satt stopp för detta lekande. Men jag ber er ju inte att preja henne av vägen utan ring snuten, de gillar inte henne heller så har man tur gör de något.

Har förresten bara en nyckel kvar till den och förarsidans lås funkar inte men ska den skrivas över så ska jag se till att låsen är bytta.

Nog med skrivande nu, kommer bara göra att meddelandet raderas pga fult språk.

ha't.

Mvh
Carlino

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
21 februari 2007
Bor ju inte så långt från Örebro, så jag ska kolla runt dels där när jag är där, och dels här i trakterna.

Hoppas vi/du hittar bilen smile

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

Bmw 750
73 Inlägg
21 februari 2007
Jag bor i ö-bro... ska hålla utkik!

fuck you.. i`m from skåne

Knegare
718 Inlägg
21 februari 2007
Hade jag haft pengar hade jag åkt dit och börjat traska runt för att leta..

Synd att de blev som de belv hmm

William 2009-02-20

Modell & modeskribent
280 Inlägg
21 februari 2007
Men fy fan.. inte för att vara taskig men var jag du hade jag blivit galen! Hur fan kan man bete sig sådär =/ nej herregud.. finns inga ord. Hoppas du får tillbaka bilen så du kan sälja den/ge bort den eller nått. en sak är ju i alla fall säker & det är att HON ska faan inte ha den som hon beter sig i alla fall. Ring polisen igen också & säg att du inte fått tillbaka den. Säg dessutom det där med tankningen så tror jag dom bryr sig mer när hon ställer till för ännu fler..

- I dont need your attitude, I have one of my own -
http://janinanaslund.blogg.se

407 Inlägg
21 februari 2007
Nog för att jag är i ett extremt behov av bil då jag måste pendla till norge:P men ser jag de så får du ju givetvis tillbaka den gratis:P hoppas det löser sig för dej! jävla svin till flickvän!

212 Inlägg
21 februari 2007
Strippklubben du påstår att hon eventuellt jobbar/jobbade är nog Maxim och ligger på Herrhagen i Karlstad, det är iaf den största. Vilket jävla svin hon är då, vi får hoppas att det ordnar sig!

182 Inlägg
21 februari 2007
Om hon kommer ner till södra skåne så slår jag en signal tongue

Har en liten fråga bara; Vad gjorde du med en sådan brud från början?

Fri fart för ett fritt folk!
14 124 Inlägg
21 februari 2007
kan jobba på saken snurrar rätt mycket runt i örebro och vill tusan påstå att jag såg den audin i slutet av förra veckan åkande med någon gubbe i
adda mig gärna på msn/icq davidsten@hotmail.com och icq 19316112 om du har tex namn och sånt så ska kan jag kanske hitta på bilen någonstans

Kör fort så hinner inget hända...

German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
21 februari 2007
Jädra tråkig historia... Men jag har tipsat polare i och utanför Örebro, även en kompis som är väktare i Karlskoga skulle hålla ögonen öppna, då han är mycket ute och åker.

Hoppas det löser sig, för sånt folk borde inte få gå lösa...

MVH Tompa

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

Fartglad
336 Inlägg
21 februari 2007
Jävligt tråkig historia... Hoppas att du sätter dit djävulen till ex.!

Bor i sthlm så jag kan inte göra så mkt men jag har alltid ögonen öppna!
Senast redigerat av TobLju (21 februari 2007)

Power without Quattro is useless!

Fri fart för ett fritt folk!
14 124 Inlägg
21 februari 2007
Irmscher Vectra skrev:
Jädra tråkig historia... Men jag har tipsat polare i och utanför Örebro, även en kompis som är väktare i Karlskoga skulle hålla ögonen öppna, då han är mycket ute och åker.

Hoppas det löser sig, för sånt folk borde inte få gå lösa...

MVH Tompa

problemet är väll att det knappast hjälper om man ser bilen åkande
vilket jag är iaf 99% säker på att jag såg i slutet av förra veckan
lär inte finnas så många gamla Audi v8:or

dock stog ingen sån på addressen som uppgavs ovan men det var innan 16tiden ska ta en svängförbi lite senare och spana smile

Kör fort så hinner inget hända...

Sök