tjompa skrev:skriva saker i ett forum är inte särskilt svårt, men desto svårare att skriva nått vettigt.
Murvald skrev:Skulle gissa åp Chriss eller sharky?:b
MilleN skrev:tjompa skrev:skriva saker i ett forum är inte särskilt svårt, men desto svårare att skriva nått vettigt.Är det därför du skrivit så få inlägg? (skojar)
tjompa skrev:MilleN skrev:tjompa skrev:skriva saker i ett forum är inte särskilt svårt, men desto svårare att skriva nått vettigt.Är det därför du skrivit så få inlägg? (skojar)javisst jag väljer mina tillfällen, gillar ej bull..
Fuckface skrev:tjompa skrev:MilleN skrev:Är det därför du skrivit så få inlägg? (skojar)javisst jag väljer mina tillfällen, gillar ej bull..Är det här någonstans som jag ska börja känna mig träffad, eller du syftade inte specifikt på mig?
tjompa skrev:MilleN skrev:Är det därför du skrivit så få inlägg? (skojar)javisst jag väljer mina tillfällen, gillar ej bull..
MilleN skrev:Är det därför du skrivit så få inlägg? (skojar)
FluGan skrev:fuckface... du har koll
Fuckface skrev:FluGan skrev:fuckface... du har koll Visa saker måste man faktiskt hålla reda på! Allmänbildning eller vad helst man vill kalla det...
Holme skrev:Eftersom Sharky mer eller mindre får ses som helig här
Sharky skrev:Men...öhhhhhHelig, my ass./Göran (typ rätt ohelig)Holme skrev:Eftersom Sharky mer eller mindre får ses som helig här