Jo det finns kanske men dom ingick inte i serien utan special beställdes utav rika knösar som inte ville ha automat. Om man nu hittar någon manuell från fabrik lär den ju kosta mer än dubbelt så mycket.
Felsökning är en konst, inte bara vetenskap... och 90% tur
generellt finns det som sagt inga 960 3.0 med manuell låda därimot finns det 3.0liters raka 6:or men då sitter dom i s/V90 och är på 170hk istället för 200hk som 3liters är normalt
generellt finns det som sagt inga 960 3.0 med manuell låda därimot finns det 3.0liters raka 6:or men då sitter dom i s/V90 och är på 170hk istället för 200hk som 3liters är normalt
det är väl rak 6a i 960in med ?
all affischering utom affischering om affischering förbjuden förbjuden !
om du är ute efter en pigg och snabb bil är 960 inte rätt bil dom är helt enkelt för tunga det är en glidarbil raka 6:An är inte speciellt spännande enda sättet att få liv i en sån för vättiga pengar är att bygga turbo har kört både 180hk och 170hk manuella och det är verkligen inga monster kan nog mer utges för att vara rätt trötta
det finns även en 2,8 liters rak sexa med manuell låda i 960 - det stod en här på hans persson bil- volvo alltså - effekten har jag ingen aning om säljaren sa att den var anpassad för en annan marknad, vilken visste han inte men den var såld i sverige annars hade dom inte tagit in den jag har ingen aning om varför den var såld här med den motorn eller om det säljaren sa till mig stämde men varför skulle jag misstro honom