3473
Sök

Igår tog en kompis polare sitt liv.

3 113 Inlägg
2 mars 2007
man gör ju mer skada på andra än sig själv hmm

beklagar verkligen.. r.i.p sad

Semper Fi

INGET ANNAT!!
1 725 Inlägg
2 mars 2007
beklagar verkligen sorgen.. vet hur det känns.. hade en kompis som hängde sej för 4 månader sen ungefär.. alltid när man träffade honom och sådär så va han alltid glad.. ingen som hade misstänkt att han mådde så dåligt.. verkligen ingen.. det är dom du minst anar som tar sitt liv

Modo-fan från början till slut
330 Inlägg
2 mars 2007
R.I.P    beklagar sorgen

Stolt far till Freddy 18/12-08

Häj Häj
90 Inlägg
2 mars 2007
beklagar:( de e hämskt när nåt sånt händer

V O L V O
2 4 0 G L I N J E C T I O N

blacken
4 mars 2007
Jag beklagar.  Jag vet hur det känns. Ingen höjdar upplevelse precis.

474 Inlägg
4 mars 2007
Beklagar Sorgen.. R.I.P

* Heaven Won´t Have Me And Hell Can´t Handle Me *

DFFL
9 020 Inlägg
4 mars 2007
Vilken fjant...

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

1 703 Inlägg
4 mars 2007
FireTraXX skrev:
Vilken fjant...

WTF?!

DFFL
9 020 Inlägg
4 mars 2007
henkebenke skrev:
FireTraXX skrev:
Vilken fjant...

WTF?!

Okänsligt av mig? Ja!!!
Okänsligt av honom? Som fan, därav så tycker jag att han är en fjant...

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

1 Inlägg
4 mars 2007
Självmord är en permanent lösning på ett tillfälligt problem....

R.I.P

Bmw forever
191 Inlägg
4 mars 2007
jag hatar när man hör sånt här,men så är livet....   jag har funderat på det att ta sitt liv några gånger,en gång var det riktigt nära,men jag fick hjälp då av min nuvarande flickvänn..allt är inte bra ennu men det har blivit bättre.....

R.I.P

''burn rubber not you soule''

1 703 Inlägg
4 mars 2007
FireTraXX skrev:
henkebenke skrev:
FireTraXX skrev:
Vilken fjant...

WTF?!

Okänsligt av mig? Ja!!!
Okänsligt av honom? Som fan, därav så tycker jag att han är en fjant...

Jävligt okänsligt kan man ju minst påstå!

norit
4 mars 2007
begklagar R.I.P

60 Inlägg
4 mars 2007
beklagar

men ni som tycker det är ego av han att ta sitt liv... ska han leva för att ANDRA vill det?

men ok det är inte rättvist att ta livet av sig på ett sätt som drabbar någon som får vara med och uppleva det (typ tågchaufför eller dylikt).

Skänker en tanke till anhöriga som säkerligen kommer tycka att dom borde märkt nått och hata sej själva ett bra tag framöver.. Ledsen men ni måste förstå att det var ett val personen gjorde och inget som beror på ER! Även om man ser förändringar hos en person så tänker man inte "oj nu e han kanske självmordsbenägen" man tror inte det om ens egna barn eller nära vän.

R I P

55 Inlägg
7 mars 2007
jo ta sitt liv kan man ju göra men vad har döden att erbjuda som livet inte kan precis visst ibland suger livet så jävla mycke men det är bara försöka rycka upp sig liksom idag känns mitt liv så jävla skit men imorgon kommer det nog vara som vanligt haft en jobbig kväll bara sad men men självmord är ingen lösning så att säga bara att hänga kvar även om det är jobbigt smile

755 Inlägg
7 mars 2007
Beklagar

R.I.P

455 Inlägg
11 mars 2007
fan ska man göra så:( R.I.P!!

266 Inlägg
11 mars 2007
har kollat igenom några inlägg , och ni säger att det e egoistiskt att ta sitt liv! jag tycker tvärt om att det e ni som säger så som e egoister!! ni kan fan inte komma och döma han för egoist när ni själv tänker hur synd det blir om er när nån nära tar livet av sig!! helt sjukt.......... jag kan garantera att nästan alla har nån gång tänkt tanken"fan vad skönt det hade vart att vara död nu"! men kanske inte gått så långt som att göra det!
men men det e sorgligt det håller jag med om och många tankar rullar runt i de närmastes huvuden!! det var allt jag hade att säga!
mvh niclas

274 Inlägg
11 mars 2007
Ajdå, aldrig kul när sånt händer.

R.I.P

138 Inlägg
11 mars 2007
R.i.p

Sök