2798
Sök

tjejbilder på garaget... haha

Neerd
1 596 Inlägg
4 mars 2007
hahah jag har en bild när jag posar vid min bil;)

Teori är när man vet allt men inget går som det ska
Praktik är när allting funkar bra men ingen vet varför
I mitt liv förenas teori o praktik inget är som det ska och ingen vet varför...

Frida_
4 mars 2007
Dunken skrev:
Killarna har väl blodet i fel huvud när dom röstar på bilderna

Har dem inte det alltid?

Maizer
4 mars 2007
Frida_ skrev:
Dunken skrev:
Killarna har väl blodet i fel huvud när dom röstar på bilderna

Har dem inte det alltid?

Jo det är sant.

296 Inlägg
4 mars 2007
Ja Wastegate har ju så rätt smile

www.bukefalos.com <--- tips för dem som provat allt utan att lyckats;D höga odds där!

1 163 Inlägg
4 mars 2007
ja säger inget så har ja inget sagt... roll
Senast redigerat av NightCruiser (4 mars 2007)

250 Inlägg
4 mars 2007
Maizer skrev:
En annan sak jag reagerat över här, är att tjejerna verkligen inte behöver va snygga för att få de där komplimangerna över hur heta de är. De behöver inte ens knappt se ut som tjejer.

Alla är väll vacker i någons ögon...

------------------------------------------------------

Maizer
4 mars 2007
newkie skrev:
Maizer skrev:
En annan sak jag reagerat över här, är att tjejerna verkligen inte behöver va snygga för att få de där komplimangerna över hur heta de är. De behöver inte ens knappt se ut som tjejer.

Alla är väll vacker i någons ögon...

Ja mammas kanske.. det har du rätt i.

Fritids-designer
293 Inlägg
31 maj 2007
John87 skrev:
MilleN skrev:
Jo visst är det kul som fan men det är ju pinsamt hur varenda tråd på forumet ändrar riktning helt till raggningstrådar så fort vissa tjejer lägger ett inlägg wink

Tänkte du på "Viktoria Silvstedt" eller? tongue

Men jag håller med majoriteten annars när det gäller denna tråden. Det är kul att se hur vissa verkligen försöker göra sig till när det är en tjej som äger bilen eller visas på bilden.
På både gott och ont.

Vore ett lite kul test att knäppa ett "vanligt" kort på min bil, och sen ett likadant kort fast med flickvännen som håller i en skruvmejsel. Kan sätta pengar på att det är den bilden med tjejen som får både bäst betyg och kommentarer.

Skulle va ännu roligare å knäppa ett kort när man själv står å posar vi bilen, hähä... Se vilka kommentarer man får.. åsså kanske betyget går upp lite, vem vet wink haha

"We can't sit on our arses and say the world owes us a living because we've paid our dues. Me; I think if I fluff a note I'm robbing the kids. You're gonna pour it all on until you drop, so even if they hate you they can still say 'At least they tried'."

VW-nörd?
4 332 Inlägg
31 maj 2007
Tror jag har kvar ett par stringkalsonger man kan åla i sig á la Peter Griffin (Family Guy) style tongue kanske får lite sympatiröster iaf

70 Inlägg
31 maj 2007
Hahaha så kul o läsa allas komentarer big_smile

Bilnörd
94 Inlägg
31 maj 2007
Det värsta är att "nästan" alla brudar här på garaget är jätte sletna volvo-raggar brudar... Inget illa menat men så är det tyvärr, är kanske för mycket snobb men synd att det är sån smuts grej att sysla med bilar enligt brudar...

Bmw - ett glädjepiller på hjul.

390 Inlägg
31 maj 2007
BMW_M5 skrev:
Det värsta är att "nästan" alla brudar här på garaget är jätte sletna volvo-raggar brudar... Inget illa menat men så är det tyvärr, är kanske för mycket snobb men synd att det är sån smuts grej att sysla med bilar enligt brudar...

Den här synpunkten förstår jag inte riktigt? Vet inte om jag misstolkar de du skriver.
Är det inte lika mkt sletna volvoraggar grabbar här också då?
Eller så är det lika mkt sletna människor här som inom vilket annat stort intresseområde som hellst? Enligt din definition av sletna människor då alltså smile

Högerstolsrallyåkare
114 Inlägg
31 maj 2007
airam skrev:
BMW_M5 skrev:

Den här synpunkten förstår jag inte riktigt? Vet inte om jag misstolkar de du skriver.
Eller så är det lika mkt sletna människor här som inom vilket annat stort intresseområde som hellst? Enligt din definition av sletna människor då alltså smile

Word....tongue

*~ Never Drive Faster Then Your Angel Can Fly... But You Can Give Her A Hard Workout ;) ~*

3 113 Inlägg
31 maj 2007
jo visst är det kul tongue men det är ju ännu roligare att räkna antalet gånger ämnet har kommit upp wink

Semper Fi

Kalaskillen
246 Inlägg
31 maj 2007
Var glada att vi fungerar så wink och att de inte vore tvärtom, att vi nervärdera alla tjejer här på garaget och att alla killar fick sköna kommentarer som; "snygg röv även du" osv...men visst ibland går de till överdrift, själv tänker jag så att om tjejen är förbannat snygg, vet hon de själv och behöver ingen kommentar om hennes karisma.

Varför ska man alltid behöva hålla 5-56burken rakt för att något ska komma!!? CRC uppfinn något bättre!

perpelle
1 juni 2007
airam skrev:
BMW_M5 skrev:

Minst lika mycket slitna volvoraggande killar, men eftersom det finns typ 20 tjejer på garaget, och de flesta har volvo så drar man enkelt slutsatsen

2lateuloose
543 Inlägg
1 juni 2007
tjejer & bilar har väl gått hand i hand sedan hjulet uppfanns!

om någon lägger ut en bild på en herregösses turbo & tycker det är erotik i hans ögon behöver ju inte betyda att alla tycker likadant!

om man inte är intresserad av en viss bild eller tar illa vid sej - låt bli att titta
hur svårt ska det vara???

- dB Team: Naughty Bassheads, SM, EM Champion m.m
- Member of: Skitskraj MC - Motto: Live Fast ~ Die Young

Högerstolsrallyåkare
114 Inlägg
1 juni 2007
perpelle skrev:
airam skrev:
BMW_M5 skrev:

Minst lika mycket slitna volvoraggande killar, men eftersom det finns typ 20 tjejer på garaget, och de flesta har volvo så drar man enkelt slutsatsen

Ja e ganska övertygad om att det finns betydligt många fler än typ 20 tjejet som är medlemmar, och är alla sletna?

*~ Never Drive Faster Then Your Angel Can Fly... But You Can Give Her A Hard Workout ;) ~*

390 Inlägg
1 juni 2007
M155E skrev:
perpelle skrev:
airam skrev:

Ja e ganska övertygad om att det finns betydligt många fler än typ 20 tjejet som är medlemmar, och är alla sletna?

Verkar inte bättre wink
Jaja det känns helt ok att vara en av de där sletna brudarna ändå. Det gör mig inget smile

Biltokig
870 Inlägg
1 juni 2007
Tycker det är sjukt kul med lite tjejer här på garaget! Tänk er så äckligt det kunnat bli om det bara fanns killar här?
Och det är ju rätt patetiskt när man ser massa såna kommentarer, men på ett underhållande sätt!! Vi killar är ju rätt patetiska innerst inne - inte sant? wink
Senast redigerat av Mr_Gear (1 juni 2007)

Volvo: Built to protect Volvo drivers from other Volvo drivers.

Sök