2470
Sök

Kommentarer från besiktning!

7 100 Inlägg
25 juni 2009
den bästa var när jag var och besade 145:an,när han fick syn på den så sa han"fan va hårdrock"!! big_smile

sen har man fått lite kommentarer på kånstapeln ochså(finns under gammla bilar för beskådning)

sen så lyckades ja få en besigtnings gubbe att bli sur fär att det inte fanns nå rost under på mazdan big_smile
han slog och slog,tillslut sa han "jaha,fan va fin den här var då" tongue
Senast redigerat av bmx (25 juni 2009)

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

dARKiE
5 031 Inlägg
25 juni 2009
Han sa bara , detta måste vara en av dem finaste E36;orna i skicket.

Detta var i januari med nyrenoverad bak/framvagn och ny gjord helrekond : )
Sen såg han att jag förstärkt hela bakvagnen så sa han med ett leende och en blinkning, erkänn du kör turbomatat när du inte är här.

Men han trodde inte på mitt svar som var , nej..
big_smile
Senast redigerat av Darkie (25 juni 2009)

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade

933 Inlägg
25 juni 2009
vrf startar ni en skit gammaltråd när det redan finns en likadan där dom har skrivit massor i tongue

7 100 Inlägg
25 juni 2009
martincool skrev:
vrf startar ni en skit gammaltråd när det redan finns en likadan där dom har skrivit massor i tongue

höhöhö brist på annat tongue

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

Leg. Fartdåre
306 Inlägg
25 juni 2009
-08
-VA? VAD SÄGER DU? JAG HÖR INGET BILEN LÅTER FÖR MYCKET!
-Det är nåt fel på din bil, trots att ja vrider om nyckeln så stänger inte motorn av sig.. vad är det för fel?

-09
-Jahopp, hur hade du tänkt dig att ja skulle få under gummi-klossarna på den här då?
-Du kan ju svälja fåglar med det här scoopet
-schyssta däck, kostar?

Alltid lika roligt att besiktiga bilen!

En gång Evo alltid Evo...

1 062 Inlägg
25 juni 2009
Va rädd om bakdäcken i sommar kom bes gubben in å sa efter provkörningen tongue

lät som han fick kast ute på parkeringen när han drog på på 2ans växel XD

Team Björkeryd

Galen, inte dum.
1 324 Inlägg
20 oktober 2012
bumpar en jävligt gammal tråd då.

"Det här var en snabb lancer!" sa han om min evo etta efter en provkörning.

1 412 Inlägg
20 oktober 2012
När jag besiktade kapitänen så var bilen för låg för att dom skulle kunna dra bak den där vagnen dom lyfter bilen med för att kolla lager och leder med, så vi fick lyfta och bryta lite innan det gick.
"ja men sportbilar ska ju vara låga " sa dom och flinade glatt, visserligen har bilen 35hk mer än original och skivbromsar fram men sportbil är väl tveksamt. tongue
Men dom är jävligt sköna på den stationen, mycket roligare att besikta när dom har lite humor. smile
Senast redigerat av OpelP1 (20 oktober 2012)

5 676 Inlägg
20 oktober 2012
Ja få se här. Nästan direkt jag kommer in i besiktningshallen med 345an så säger besiktningsmannen "Jävlar det här är ju en riktigt sportbil"

Sen några minuter senare när han och en till besiktningsman står och tokknackar med sina hammare överallt på bilen så säger den ena av dem "Det är nog snart dags för den sista färden för den här bilen".

Och en vecka efter det så kommer jag in på ombes, får samma besiktningsman som tidigare och då säger han "Jaha så du är tillbaka med sportbilen igen?"

Annars har dem inte sagt så mycket utan bara kollat så bilen är i vägdugligt skick, fick tips om att ena bromscylindern verkade kärva och orsakade min ojämna bromsverkan.

Sök