Om man åker till Val d´Isère, Chamonix etc. så ser man sånt hela tiden, rätt galet.. Det är de galna tyskarna som åker Porsche dagligen.. Även till alperna och svenska fjällen tydligen, haha
Om man åker till Val d´Isère, Chamonix etc. så ser man sånt hela tiden, rätt galet.. Det är de galna tyskarna som åker Porsche dagligen.. Även till alperna och svenska fjällen tydligen, haha
Ja det e konstigt detta. Men det är kanske därför som cayenne säljer så bra. Vill ha en porsche och samtidigt ha skidorna med sig.
Den där körde om mig på väg hem ifrån sälen . Han plockade hela kön på en lååång raka. Bra med fyrhjulsdrift och turbo i fjällen. Fast jag skulle hellra ha en gallardo med skidställ.
There´s a very fine line between a hobby and mental illness
Kompisen har en gammal 944 från tidigt 80-tal, han har haft den i åtminstone 20 år nu, och kört den året om. Han har behandlat den värre än en bruksvolvo. Det värsta jag sett honom göra med den var en vägplogning... Den hade bättre form än tjejens 240, så han använde den helt sonika för att ploga vägen så att hon skulle komma ut på morgonen... Nackdelen torde väl vara de dyra reservdelarna, det kostar på att misshandla en sådan bil och ändå hålla den rullande.