5/100 har jag ... asså hmm ... jag vettefan faktiskt , helst så billiga som möjligt haha dock inget skit typ
EDIT: Tyson fälgarna gillar jag skarp ....
okey ja tyson fälgarna e heta som fan också sen finns de ju dessa också http://www.molway.com/shop_show_vara2.asp?ID=3843 vet inte riktigt vad du gillar och var prisgränsen går.. men tyson fälgar e ju inte helt fel bara att leta runt .. lycka till
njaa dom va inte så snygga ... ska vara helsvarta kom o tänka på att om man vill ha det billigare kan man köpa silvriga tyson fälgar o göra svarta xD men hur snyggt blir det ...
De har flera schyssta fälgar...Gå in och kolla på www.stop1.se och se om du hittar fler. Annars kan du höra med dem om du vill ha helsvarta men inte hitta några....
När jag skulle handla till min A3 ifjol blev jag kär i Motegi DP10 black men tyvärr fanns de inte i Sverige då och leveranstiden från USA var alldeles för lång
konstigt fan va inne på deras sida jag hittade fan inga svarta xD dom va helt ok dom ooxå
De måste ha uppdaterat sidan eller nått under den stunden du och ja va inne och kolla....Nu finns svarta fälgar med i menylistan igen...så kolla på www.stop1.se igen...
konstigt fan va inne på deras sida jag hittade fan inga svarta xD dom va helt ok dom ooxå
De måste ha uppdaterat sidan eller nått under den stunden du och ja va inne och kolla....Nu finns svarta fälgar med i menylistan igen...så kolla på www.stop1.se igen...