3430
Sök

ÄÄäntligen! *väntat hela dagen på Gorgs öppnande!!!*

Fartmissbrukare
1 302 Inlägg
16 mars 2007
fish skrev:
är det bara jag som tycker att det e drygt att garaget hela tiden e nere?? och att tiderna som det ska fungera på aldrig stämmer?? g.org är en jätterolig och bra sida... NÄR det funkar.

ja en av få är du garanterat

sluta nu klaga, när de inte kostar nånting ska man inte klaga...
Senast redigerat av Machin (16 mars 2007)

"I de blindas rike , är den enögde Kung"

Administratör
11 935 Inlägg
16 mars 2007
fish skrev:
är det bara jag som tycker att det e drygt att garaget hela tiden e nere?? och att tiderna som det ska fungera på aldrig stämmer?? g.org är en jätterolig och bra sida... NÄR det funkar.

Jag har ju flyttat servrarna, det har ju varit medveten nedtid. Det tog lite tid, men det blev gjort och det blev riktigt bra i nya hallen.

... och idag gick en hårddisk sönder. Inte mitt fel ju, men nu är det lagat igen smile

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

INGET ANNAT!!
1 725 Inlägg
16 mars 2007
chrizz ta inte åt dej av kritiken.. för det är en av 40 000 som inte kan acceptera att det ligger nere lite pågrund av att du bytt ställe för server och sådär.. tycker du gör ett underbart jobb.. big_smile

Pulverlackerare/Taxichaffuör
455 Inlägg
16 mars 2007
fish skrev:

fish är bara lite negativ för att han är utan bil för tillfället tongue

Tro inte allt du hör om mig, sanningen är värre.
991 Inlägg
16 mars 2007
har suttit å vaggat i garaget koma hela dagen, beroendet för garaget är fan större än mitt nikotinbehov *vilket är hyffsat stort* Skönt att de är igång igen tongue
Bra jobbat Chrizz big_smile

Varför följa strömmen när de bränner mer kalorier att simma motströms?
www.mondoblog.se/misscarbon

Gödseldräng
4 529 Inlägg
17 mars 2007
fish skrev:

tycker inte det du säger stämmer
sen jag reggades har det bara varit nere 3 gånger och det är inte mycket

Smålänning
7 887 Inlägg
17 mars 2007
Garaget är en ovanligt stabil sida smile msn ligger nere oftare, och dom informerar inte ens om vad det va för fel...

Keep up the good work chrizz! Håll oss beroende wink

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!

132 Inlägg
17 mars 2007
vulture skrev:
*Femåriga dottern tappade bort ett pyttelitet horn till en trikeratopsdinosaurie, och inte kan jag vara så stygg att jag dammsuger innan det är återfunnet?!

Trikero...vad?! big_smile

Lägger i en lägre växel och kör vidare! :)
2 258 Inlägg
17 mars 2007
Trådstartare
TRI - KERA - TOPS   Det är en slags dinosaurie med tre horn i ansiktet... smile

// Ellen

Kolla in min projekttråd!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=96807
* Bara är inte så bara. Jag har sjukdomen ME - www.rme.nu *
Få har dött av att kämpa vidare, många av att ge upp!

Sök