/Simon
-Fun is not a straight line
-"When once you have tested flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
ingen som vet vart man kan få tag på en sån polis siren som svenska polisen har då?
ring till snuten och sägatt du skall bygga en polis replika till ett museum kanske du får en hehe nä ja inte vart du skulle få tag på en en bolare köpte en ambulans där fans den sirenen kvar men den är inte lika vajag vet
polisen ser rätt allvarligt på folk som lossas vara poliser. bara så du tänker på de. ifall de som du lurar inte tycker de är lika kul och anmäler dig tar reg nr osv!
Ny bliven Volvo ägare känner mig vilsen:D
Äter kött i ren protest mot vegetarianerna som äter djurens mat!
mjo skulle nån komma å jaga mig med polissirener skulle jag sätta dit dem direkt iaf, men ibland så skulle man vilja ha en när polisen kör om en i 160 utan påslagna sirener
Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
Har också en sådan där biltema sirén och den låter ju inte som det klassiska amerikanska polisljudet precis går alldeles för fort. Någon som vet vad som händer om man sätter på en potensiometer på den går melodin saktare eller påverkar det bara ljudstyrkan?