3627
Sök

5 st. extraljus på en 740

Fetast i stan !!
991 Inlägg
17 mars 2007
Trådstartare
Tänkte höra mig för om vad som kommer blir snyggt och inte !!   Ska nämligen montera 5st. extraljus på min volvo 740 det är då runda blå (dom billiga på swedol)  !!
Hur ska jag sätta dom ??  ska jag sätta alla på rad framför kofångaren ,

elr sätta 3 stycken på ett sånt där nummerplåtsfäste och sen ett på vardera sida av nummerplåten , 

elr ska jag sätta 3st. där nummerplåten sitter nu och sen 2 ovanför och då flytta ner nummerplåten ????     kolla gärna på mitt galleri där jag gjort om min gamla 740 och kollat själv hur jag ska göra !!   tyck till !! tack på förhand   // Emil

"Det reder sig, sa kärringen som sket i såsen!"
Volvo the intelligent choice

470 Inlägg
17 mars 2007
Nu skall jag inte vara elak men jag tycker inte att du skall ha några extraljus...
Mycket snyggare utan ha själv en 740 som var extraljus på när jag köpte den det var det första som åkte bort...

Men om du nu vill ha det så om det är fem stycken runda tycker jag att du skall ha dom mitt på grillen 3st nere och 2 upptill "hmm svårt att förklara"

Mvh Magnus

Jag är inte bara snygg, jag är singel också!

100 Inlägg
17 mars 2007
Jag har 6 extraljus på min 240... 6st bosch big knick blue.. är till salu förresten...

Företagare & YouTuber
1 940 Inlägg
17 mars 2007
typ som OS ringarna smile

Stylingwebben.se | LED lampor
Länk till min YouTube kanal: DesireToInspire

Sleeper
3 084 Inlägg
17 mars 2007
tycker inte det e snyggt med massa extraljus på en 740..

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

100 Inlägg
17 mars 2007
jag har inte mina 6 för att de är snyggt. utan för att andra ska störa sej på min vinterpulka

Thorssa
17 mars 2007
Seriöst är ni mörkrädda eller? wink Om du ska ha fem stycken tycker jag du ska ha tre överst och sen de andra två snett nedanför.

796 Inlägg
18 mars 2007
Det är ju snyggt med extraljus det gör ju hela bilen ju, nästan iaf.
Själv ska jag med köpa 5 extraljus sen till hösten. Eller sommar´n jag ska ha 3  på rad över stötfångarn och sen 1 på vardera sidan snett nedanför det är så jädra snyggt! smile och sen med dioder i smile ... Mumma...

Min bil är inte lik din bil för min bil är en likbil.

OutRage DriftTeam
181 Inlägg
18 mars 2007
herregud hitta nån spoiler och köp för dem pengarna än att göra en bil som är ful original ännu fulare..

Zlizco

Klyphuggare
328 Inlägg
18 mars 2007
3 stycken på ett sånt där nummerplåtsfäste och sen ett på vardera sida av nummerplåten röstar jag för det är snyggt.

sen är det ju en smaksak det där med extraljus endel gillar det andra inte. jag gillar då det därav mina 10 på golfen

Varför ska man åka i lera och sörja när man kan åka på is och ha det glatt

Thorssa
18 mars 2007
Kan förstå det om man har en ful bil att man vill dölja fronten haha men annars är det ju bedrövligt fult!

282 Inlägg
14 mars 2009
Man kan ju även ha snabbfäste så man tar bort dom under sommaren wink

1 808 Inlägg
14 mars 2009
http://www.garaget.org/Volvo740fiia

kolla den 740, den har 5 st. ser helt okej ut faktiskt.

MOTÖRHEAD <3
Alla band är kass jämfört med Motörhead.

Xenoholic
2 559 Inlägg
14 mars 2009
bombare skrev:
Man kan ju även ha snabbfäste så man tar bort dom under sommaren wink

Varför gräver man upp en TVÅ år gammal tråd om extraljus? roll

En SAAB utan turbo är som en räkmacka utan räkor ;)
Åker SAAB 9-5 Aero , SAAB 9-3 Nordic 333 concept ,Subaru Forester 2.5 XT eller en än så länge turbolös Honda CBR 929 Fireblade beroende på väder o humör :D

97 Inlägg
14 mars 2009
Hahaha

German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
14 mars 2009
Men vafan... hahaha!

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

3 650 Inlägg
14 mars 2009
Gronwalls skrev:
http://www.garaget.org/Volvo740fiia

kolla den 740, den har 5 st. ser helt okej ut faktiskt.

nu e de jul igen..

N.O.S Cruisers Stockholm
3 404 Inlägg
14 mars 2009
Thorssa skrev:
Kan förstå det om man har en ful bil att man vill dölja fronten haha men annars är det ju bedrövligt fult!

Nu ska vi inte va sånna!

Är det i stylingsyfte så tycker jag du ska skippa samtliga och som tidigare nämnts lägga pengarna på en snygg front eller bygga om befintlig. Är det däremot för siktens skull så smäll dit 3 fjärr i grillen och en med bredare ljusbild under originallyktorna

Edit: Hahahaha, såg det nu, bombare hur bär du dig åt för att väcka en allt för gammal (och i dagsläget helt ointressant) tråd?! lol
Senast redigerat av TenZer (14 mars 2009)

Rock'n Roll

Fetast i stan !!
991 Inlägg
14 mars 2009
Trådstartare
God morgon yxskaft big_smile ahahahahahah

"Det reder sig, sa kärringen som sket i såsen!"
Volvo the intelligent choice

715 Inlägg
14 mars 2009
undrar om han ändrar sig med sitt extraljusval nu när någon annan kommenterat det två år efter...

Sök