Men åhhh vakna imorse å tänkte pilla vidare med bilen utomhus eftersom vi haft sol i en vecka. Men icke, 5-6 cm snö igen.. Suck.. Kan våren komma på riktigt eller?
men kom igen vintern är ju inte över än blir ju först vår i mitten av april, själv ska man till fjälls och köra skoters
lycko dig som ska köra skoter... själv älskar jag vintern oxå men inte när man inte har nån skoter (sålde den för ett tag sen) alltså vintern är bara bra om man har en skoter
Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
fan va trött man blir när man vaknar och kollar ut 1-2 dm snö nu och de snöar fortfarande , typiskt när de var så fint inge snö och upptorkat på vägarna ....vill ju ha på sommar sulorna NU!!
slutat blåsa och solen bara skiner=) love summer<3<3
Teori är när man vet allt men inget går som det ska
Praktik är när allting funkar bra men ingen vet varför
I mitt liv förenas teori o praktik inget är som det ska och ingen vet varför...
men kom igen vintern är ju inte över än blir ju först vår i mitten av april, själv ska man till fjälls och köra skoters
lycko dig som ska köra skoter... själv älskar jag vintern oxå men inte när man inte har nån skoter (sålde den för ett tag sen) alltså vintern är bara bra om man har en skoter
dock är det ganska dyr hobby, med än snittförbrukning över 5 liter milen, dock inte ovanligt att den tar kring 10 liter milen