3556
Sök

Ford Probe, GUBBABIL???!!

Våga Vägra Volvo!
326 Inlägg
20 mars 2007
Trådstartare
Jag skulle vilja veta om det finns ngn som tycker att en Ford Probe e en gubbabil. Själv kan ja inte se något gubbigt över den.
De är liksom såhär att två av min polare tycker att den är gubbig, MEN, de vågar inte säga vad som är gubbigt me den. Kan ni förklara??

MVH/ KlintA

Vad sa du? Har Pappa betalat?

Dä ä bare o åk
798 Inlägg
20 mars 2007
Orka bry sej vad annat folk tycker om ens bil?

Våga Vägra Volvo!
326 Inlägg
20 mars 2007
Trådstartare
Jag är inte den som gnäller eller springer runt och sågar andras bilar. MEN jag skulle vilja veta vad som e gubbigt me den, om de nu överhuvudtaget finns ngt gubbigt!

Herr
1 722 Inlägg
20 mars 2007
Eddie_Rocks skrev:
Jag är inte den som gnäller eller springer runt och sågar andras bilar. MEN jag skulle vilja veta vad som e gubbigt me den, om de nu överhuvudtaget finns ngt gubbigt!

Skulle väl vara den klena prestandan. Sen att det är väl inte en typisk ungdomsbil heller.

There's no need to fear, UNDERDOG is here!

Våga Vägra Volvo!
326 Inlägg
20 mars 2007
Trådstartare
Okaj, prestandan kan ja hålla med om. Men om den inte är en ungdomsbil, vilken e de då t.ex. Kan ju säga att den ligger ju lätt inom den kategorin!

JapsRacer!
198 Inlägg
20 mars 2007
Ja det är väl prestandan men gubbig är den väl inte.. Jag skulle se det som den billigare varianten av sportbil så som jag ser på calibra... smile  Och det viktigaste är ju att du gillar din bil. Inte vad alla andra tycker och tänker om den.! smile

Våga Vägra Volvo!
326 Inlägg
20 mars 2007
Trådstartare
De är sant, men de som är lite roligt är att det är många som trott att de vatt en Mitsubishi Eclipse, på långt håll vill säga, nu när den stått uppe på lyften när ja hållt på me bromsarna.

Herr
1 722 Inlägg
20 mars 2007
Mjoo, men alltså det är ju ingen VANLIG ungdomsbil, känner ingen som har en probe av mina polare.. Såg en probe förra året, körd av en gubbe:) men visst, om man säger gubbil annars så tänker man ju inte direkt på en ford probe.. men om en gubbe skulle vilja va ungdomlig kanske han skulle köpa sej en probe, heh:)

There's no need to fear, UNDERDOG is here!

Våga Vägra Volvo!
326 Inlägg
20 mars 2007
Trådstartare
Kan ju va sant. Komforten är ju inte ngt att klaga på iaf! Kan ju me bero på att inte många ungdomar vill ha Ford, och att dom kostar lite.. Hehe smile

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
21 mars 2007
Jag har sett hel del gubbar i probe.. och framförallt 406 coupe..  men men jag tycker propen är fet.. dock är prestandad och fwd lite tråkigt.

Bmw osv..

Fartglad
336 Inlägg
21 mars 2007
Vad är det för fel på gubbilar då? Det är ju dem som är kungar på gatan... Dem glider runt i sina AMG och vet att dem är king, klockrent! big_smile

200sx --- Probe --- Eclipse ---> Same shoet different name men inte gubbiga, enligt mig iaf. smile
Senast redigerat av TobLju (21 mars 2007)

Power without Quattro is useless!

2 Inlägg
21 mars 2007
Probe är gubbigt beträffande det mesta; prestanda, utseende .. You name it!
Framförallt är det där blåa ovala märket i fronten det mest gubbiga! wink

In my point of view, såklart..

Lägger i en lägre växel och kör vidare! :)
2 258 Inlägg
21 mars 2007
Ojjjj! Blev jag gubbe nu då, jag har ju faktiskt TVÅ stycken?! wink

// Ellen smile

*tycker bilen är allt annat än gubbig och har inte fått några sådana kommentarer, tvärtom*

Kolla in min projekttråd!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=96807
* Bara är inte så bara. Jag har sjukdomen ME - www.rme.nu *
Få har dött av att kämpa vidare, många av att ge upp!

Saaboholic
3 129 Inlägg
21 mars 2007
Jag var själv nära på att köpa en probe när jag skulle skaffa bil.. jag tycker inte det är någon gubb bil..+ det finns grymt feta bodykits att köpa till dom har du ett sånt på och nån säger ett ord om den är gubbig så kan du ju skicka dom till hispan eller en duktig ögon läkare wink

"Liberty of thought is the life of the soul"

Våga Vägra Volvo!
326 Inlägg
21 mars 2007
Trådstartare
Nu var de ju en massa blandat här! Ja kan hålla me om att Ford-märket gör den LITE gubbig, men inte utseendet! FWD e tråkigt, men inte gubbigt!

Sök