varningstriangel att du du har spolarvätska och att spolarna fungerar som dom ska. bromslangarna får inte vara för spruckna. oljeläckage. ljusinställning mönsterdjup etc massor med saker:P tycker mest det beror på om man får en bilprovningshitler eller inte.
har fått igenom andras bilar som saknat hjulbultar och sett ut som allmänna skrothögar. sen när jag provat besikta golfen så har dom gnällt på allt sänkning etc. och underkänt den på att man inte haft spolarvätska! och hittat på bromsfel som inte ens varit. provade å besikta med det såkallade bromsfelet på en annan hall och då gick den igenom:P
måste man ha reservhjul med? de kollar då fan aldrig efter de
nej det finns så vitt jag vet ingen lag på reservhjul.
finns ingen lag på att reserv däck behöver finnas över huvvet taget! bara fjant att säga att reserv däck ska finnas, det är ens eget problem om man får punka o då blir de bärgare man får ringa eller slanga i däckfix
Det beror helt och hållet på vem du som besiktigar bilen och hans humör. På min bil klaga första gubben på att spolarvätskan var slut medan den andra inte ens kontrollera den på efterbesktningen. Den andra gubben testade inte heller bromsarna trots att bilen inte blev godkänd på den punkten för att bromsrören var rostiga. Jag menar jag hade ganska gott om luft i bromssystemet men det sket han fullständigt i. Det där med att göra massa 8 beror på var du besiktigar den i göteborg har dom en vägsträcka som är sönderkörd som dom test kör bilen över.