3515
Sök

våldtektsmen och pedofiler ska inte finas!!!!!!!!!!!!

Bacon
162 Inlägg
24 mars 2007
Trådstartare
hara en tjej kompis som inte för så lenge sen blev utsat för ett våldtektsförsök men hon vet inte att jag vet det vad ska jag göra

Ha de Bacon

1 297 Inlägg
24 mars 2007
stötta henne, lyssna på henne, var där för henne osv osv du behöver inte berätta att du vet för det lär hon göra när hon känner att hon vill göra det.

DFFL
9 020 Inlägg
24 mars 2007
Även om hon ber dig att komma med en leverpastejmacka med banan på när du är 10 mil ifrån henne så ska du göra det.
Det hon behöver är riktig kärlek, någon som gör allt för henne och visar att man bryr sig.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Kettunen
24 mars 2007
Dom ska dö! Jävla as är dom!

2 123 Inlägg
24 mars 2007
Hoppas för gudsskull att hon anmäler det och inte håller inne med det.

Ûbersturmstekare
534 Inlägg
26 mars 2007
Kettunen skrev:

Knivskarp analys. Tack för ditt vetenskapliga inlägg. Du har sannerligen löst hela våldtäktsproblematiken med din tänkvärda oneliner. roll

Ûbersturmstekare
534 Inlägg
26 mars 2007
TPCBacon skrev:
hara en tjej kompis som inte för så lenge sen blev utsat för ett våldtektsförsök men hon vet inte att jag vet det vad ska jag göra

Du ska nog inte göra någonting särskilt. Du skriver att hon "inte vet att du vet det". Det tolkar jag antingen som att hon inte vill berätta det för dig, eller att du har fått höra det från andra källor. Vilka nu dom är.

Oavsett vilket kan du inte göra så mycket. Vill hon inte tala med dig om saken så vill hon inte, och du ska inte göra nåt mer än att vara en bra vän. Hennes val, bara att respektera det.

OutRage DriftTeam
181 Inlägg
26 mars 2007
pUs skrev:
TPCBacon skrev:

Du ska nog inte göra någonting särskilt. Du skriver att hon "inte vet att du vet det". Det tolkar jag antingen som att hon inte vill berätta det för dig, eller att du har fått höra det från andra källor. Vilka nu dom är.

Oavsett vilket kan du inte göra så mycket. Vill hon inte tala med dig om saken så vill hon inte, och du ska inte göra nåt mer än att vara en bra vän. Hennes val, bara att respektera det.

Är nog inte så lätt att göra så..

Zlizco

Kettunen
26 mars 2007
Är inte våldtänktsmän & pedofiler samma sak (A)?

Ansvarig utgivare för Borås Nyheter
412 Inlägg
26 mars 2007
Kettunen skrev:

nej.. Våldtäktsmän förgriper sig på kvinnor, pedofiler på barn..

‹«‹ • Pierre Jönsson Ågren • ›»›

Kettunen
26 mars 2007
Puppen skrev:
Kettunen skrev:

Okeeey då hajjar jag. Men alla ska dö son sätter på andra emot deras vilja!!! Speciellt dom som går på BARN!!!!!!!!!!!

Administratör
11 960 Inlägg
26 mars 2007
Kettunen skrev:
Puppen skrev:
Kettunen skrev:

Okeeey då hajjar jag. Men alla ska dö son sätter på andra emot deras vilja!!! Speciellt dom som går på BARN!!!!!!!!!!!

Tagga ned lite nu ... alla kommer dö nån gång iofs.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

62 Inlägg
26 mars 2007
Jag skulle utan tvekan offra några år i fängelse för att slå ihjäl en våldtäktsman eller ännu hellre en pedofil....Skulle jag få tag på en så skulle jag utan tvekan slå ihjäl han...Har själv en grabb oc hdet enda rätta mot den som gör han något sånt är mord...

SSS -12
3 217 Inlägg
26 mars 2007
Tillbaka till trådens början... Bort från allt dödande osv.

Jag tycker att du ska stötta henne som du stöttat henne förut, när du märker att hon är nere så fråga vad det handlar om, om något står fel... Försök inte pressa det ur henne och låtsas som att du inget vet!

När/om du får reda på det så stötta henne efter förmåga, tror inte att hennes vilja är att alla som hört talas om det ska hänga efter henne och bara snacka sympati med henne, är man inte deprimerad förr så lär man nog bli det då!

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

Busdriver
389 Inlägg
26 mars 2007
Buzted skrev:
Jag skulle utan tvekan offra några år i fängelse för att slå ihjäl en våldtäktsman eller ännu hellre en pedofil....Skulle jag få tag på en så skulle jag utan tvekan slå ihjäl han...Har själv en grabb oc hdet enda rätta mot den som gör han något sånt är mord...

Kan tyckas, men din son får då tyvärr växa upp med en far som sitter bakom lås och bom, om nu myndigheterna får reda på det vill säga.
Men jag håller med, pedofiler/våldtäktsmän och folk som upprepat misshandlar och mördar har förbrukat sitt mänskliga värde, och jag tycker definitivt att det borde finnas nån typ av verklig variant av "the punisher" som bevakar alla rättegångar och som osynligt ser till att rensa bort avskum som på ett eller annat sätt slinker igenom rättsystemet eller kommer ut för tidigt/får för lindriga straff.

Förlåt för offtopic...

Jättehemskt sånt här men som nån tidigare sa, det är bra att stötta och finnas närvarande för henne.
Senast redigerat av Edman (26 mars 2007)

9 Inlägg
26 mars 2007
får såna typer borde man väl införskaffa det gamla spanska tricket?: skruv i nacken

The Chase, Is Better Than The catch

Herr
1 722 Inlägg
26 mars 2007
pUs skrev:
Kettunen skrev:

Knivskarp analys. Tack för ditt vetenskapliga inlägg. Du har sannerligen löst hela våldtäktsproblematiken med din tänkvärda oneliner. roll

rofl.

There's no need to fear, UNDERDOG is here!

TSQ
27 mars 2007
lägg en stöt på henne, men ta inte i förmycket då du vet att hon kan försvara sig själv... var bara lite på..

Ûbersturmstekare
534 Inlägg
27 mars 2007
Kettunen skrev:

roll Mästerligt. Vad kommer härnäst? Andraklassare från Örkelljunga blir ansvariga för nytt departement? Blinda busschaufförer? Analfabeter författar ny grundlag?
Senast redigerat av pUs (27 mars 2007)

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
27 mars 2007
"våldtektsmen och pedofiler ska inte finas!!!!!!!!!!!!"

Döda dom då....

Bmw osv..

Sök