haft samma problem föra vecka och nu är det bra. är det enbar när du bromsar? hur är det när du kör rak och släpper raten? isf, det kan vara att du saknar luft i däcken, så var mitt problem MVH ((Alain))
varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org
min gjorde så, var en dålig bromsslang som byttes ut. ojämn bromsverkan som nån redan skrivit.
Värkar som broms slang är kändis hos pontiac Bytt bägge fram nu i förrgår och upptäckte inte förens nu att det var ena den som läkte ytterst lite Lagt ner många timmar annars te att leta upp felet. Ett tag kolla jag teomed upp bromscylindern osv
haft samma problem föra vecka och nu är det bra. är det enbar när du bromsar? hur är det när du kör rak och släpper raten? isf, det kan vara att du saknar luft i däcken, så var mitt problem MVH ((Alain))
Är enbart när jag bromsar, släpper ja bromsen så "rätas" bilen upp igen. Var bara idag som ja märkte det,har inte haft problemet innan, eller märkt av nån tendens till det.
Kan faktiskt vara så enkelt att du har luft i systemet någonstans. Jag hade prövat med att lufta hela systemet i rätt ordning som felsökning. Då kommer du ju antagligen upptäcka om det är läkage någonstans också under luftningen.