3101
Sök

Projekt 2007: Evo III

1 231 Inlägg
3 juni 2007
Trådstartare
Rangvald skrev:
Vad ska du ha bilen till när den är klar? Ställa ut, race vardag eller vad? smile

Vardagsbil som ska gå bra. Har inte tänkt ställa ut eller köra bana (nån gång om året för att testa kanske).

Mitt projekt: Evo III

Hur tänkte du nu?!
423 Inlägg
18 juni 2007
Hur går de för dig med projektet igentligen? Vart ett tag sen du uppdaterade.

1 231 Inlägg
18 juni 2007
Trådstartare
Ja har tyvärr varit lite dålig på uppdateringar. Har varit iväg på jobb en del och sen var urtrampningslagret fel. Men nu har jag alla delar och det är dags att sätta ihop motor och låda. Var lite plock att sätta på allt annat på motorn, mycket som saknades.

Ska ta lite bilder i veckan och slänga upp!

1 231 Inlägg
29 juni 2007
Trådstartare
Nu har iaf fälgarna skickats iväg på lack och jobbet med motorn har tagit fart. Jag räknar med att kunna köra bilen till japmeet på mantorp smile

248 Inlägg
29 juni 2007
Lone Star skrev:
Nu har iaf fälgarna skickats iväg på lack och jobbet med motorn har tagit fart. Jag räknar med att kunna köra bilen till japmeet på mantorp smile

Den stora frågan är ju när alla bilder kommer lol

Magnus Betnér - "Det är blattar eller hur? Det ska lysa blått under bilen, skit i fall det går och öppna dörr jävlarna"

70 Inlägg
28 september 2007
Tjena, du vet du var man kan hitta klarglas strålkastare till en evo IV (4a)? Tack och fett projekt..

!! Drive Until You Loose Control, Then Drive A Little More !!

1 231 Inlägg
29 september 2007
Trådstartare
Winter___ skrev:
Tjena, du vet du var man kan hitta klarglas strålkastare till en evo IV (4a)? Tack och fett projekt..

Sök på Evo forumet. Skall finnas en kille som säljer till Gammel Evos iaf. Han borde kunna få tag i till 4:an om han inte har det med. Kommer tyärr inte ihåg vad han heter sad

Bilen går som en klocka nu förresten smile

Nissan Gazelle
1 460 Inlägg
29 november 2008
Lone Star : bra gjort med ditt bygge med din evo

Nissan Silvia

MitsuNörd
880 Inlägg
30 november 2008
Kul att du lyckats sparka igång bilen. Var det en "crankwalk" du råka ut för?

You can't piss on what you can't catch...
...::[Carsound]::[DailyFresh]::...
BringItOnMedia - Min foto sida

Sök