hade en img fil att bränna eftersom att jag köpt ny dator med vista till så hader jag inget program som passade installerat, installerade alcohol 120% som jag brukar använda vad händer...... jo dator jäveln rasar och jag får installera om hela skiten tydligen fler som haft samma problem ser jag sen på diverse sidor
jag använder vanligtvis alcohol 120% men eftersom du säger att det inte funkar så klart det finns andra program innan har jag använt nero fast de gillar jag inte så mycket sen finns det ett program som heter cdrwin som funkar finfint.
Nero är överlägset. Annars om det är spel eller program du ska bränna så kan du använda daemontools, vilket simulerar en brännare, och gör att man kan installera och spela spel/program (även se filmer som måste brännas) utan att bränna ut dem. Luddigt skrivet, men jag hoppas du förstår.
Two words; You LOSE!
Riktiga muskelbilar har vindrutetorqueare.
Nero är överlägset. Annars om det är spel eller program du ska bränna så kan du använda daemontools, vilket simulerar en brännare, och gör att man kan installera och spela spel/program (även se filmer som måste brännas) utan att bränna ut dem. Luddigt skrivet, men jag hoppas du förstår.
känner till daemon och använder det
men just nu så MÅSTE jag bränna denna img fil vad tror ni om sonic record now. är lite nojjig över att installera orkar faen inte installer a mer nu
nero 7 funkar finfint, bara starta nero burning rom sen väljer du CD eller DVD sen går du till verktygsfältet och väljer bränner sen letar du upp "Bränn Image" och det e kalrt!
To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.