3268
Sök

Krashade i Ferrari Enzo.

Colaberoende
1 219 Inlägg
27 mars 2007
Kul att det var en lånad bil också.
Det var producenten till filmen dom gjorde reklam till som ägde bilen.
Men gladast är nog Bilfirman som får in den.

/Ena

FreddeK
27 mars 2007
smidiga dom är att skriva Zlatans vrålåk osv...då tror ju folk att det är zlatans bil som är inblandad...en jävla skillnad tycker jag...men aftonbladet gör ju allt för att sälja....sen kan dom ju ta bort robert Collin också...är så jävla trött på hans inlägg...vi är inte dumma i huvudet Collin!

117 Inlägg
27 mars 2007
Satan i gatan vad surt! Kul för han som ägde bilen

1 853 Inlägg
27 mars 2007
hade det varit min hade jag nog inte lånat ut den alls men men : )

3 113 Inlägg
27 mars 2007
Enzo är en utrotningshotad art sad
Senast redigerat av AkkE (27 mars 2007)

Semper Fi

Sleeper
3 084 Inlägg
27 mars 2007
AkkE skrev:
Enzo är en utrotningshotad art sad

Mwhahaaha xD

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

1 997 Inlägg
27 mars 2007
Xr4i också tongue
skulle nog aldrig låna ut den till nån "okänd" person. man vet aldrig. smile

egen företagare
630 Inlägg
27 mars 2007
bra gjort...

Almännt tokig
481 Inlägg
27 mars 2007
kämpigt big_smile men den blir nog lagad såg inte så farligt ut. smile
Senast redigerat av LoFET (27 mars 2007)

Inline sixes ist sie scheisse.......

110 Inlägg
27 mars 2007
Tur att den inte har motorn fram ialf;)

Bigge
27 mars 2007
han kunde ju inte köra för fem öre! ;D

873 Inlägg
27 mars 2007
Varför pratas det alltid om pengar när något sådant här händer?

Precis som om lyxbilar inte har försäkringar när vilken skithög som helst har det.

Dom där åken omfattas väl formodligen av någon svindyr och omfattande försäkring (Typ, mot fallande meteoriter), speciellt om de ska användas av kändisar i sådana sammanhang.

Eller cashar man en miljonbil och sedan "Ta det jäkligt lugnt nu när du kör den här miljonbilen bilen i TV Jay Leno. Repar du den får du ge mig dina fickpengar och köpa en ny!"

Don't get mad, get even.

Kettunen
27 mars 2007
Håller med. Jag skiter la i fullständigt hur mycket han har köpt den för

Rörpulare
1 453 Inlägg
27 mars 2007
Ja de där va nog de sjukaste ja sett på länge... som han själv säger the brother can´t drive!

Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:)
"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"

37 Inlägg
27 mars 2007
I inslaget sa de "it's beyond repair". Alltså en Enzo mindre för dom som undra. Ramen va nog inte lite sne skulle jag tro

Modo-fan från början till slut
330 Inlägg
27 mars 2007
jaha..ännu en...snart finns det väl inga kvar.angående collins artikel om Zlatans vrålåk:"övriga fyra i bilen fått mindre skador"...hur i hela h-vete kan man få in fem pers i en sån bil?kan inte va mycke utrymme där.

Stolt far till Freddy 18/12-08

volvoraggare
4 776 Inlägg
28 mars 2007
den där eddie griffin kan gått och väl få min gamle skrotvolvo den kan han få krocka med haha men en enzo  hur fan kan man släppa han bakom ratten och att dom där som har miljoner att dom testas ja det är ju lika sant som att min mormor kan köra bil haha på två hjul och med ögonbindel har man bara miljoner och kan slänga upp ja då kan man köpa vad som helst

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

873 Inlägg
28 mars 2007
ironhead skrev:
den där eddie griffin kan gått och väl få min gamle skrotvolvo den kan han få krocka med haha men en enzo  hur fan kan man släppa han bakom ratten och att dom där som har miljoner att dom testas ja det är ju lika sant som att min mormor kan köra bil haha på två hjul och med ögonbindel har man bara miljoner och kan slänga upp ja då kan man köpa vad som helst

Körkort, kanske.
Vad som helst, sällan.

Don't get mad, get even.

Inga konstigheter
2 064 Inlägg
28 mars 2007
Sandman skrev:
Varför pratas det alltid om pengar när något sådant här händer?

Precis som om lyxbilar inte har försäkringar när vilken skithög som helst har det.

Dom där åken omfattas väl formodligen av någon svindyr och omfattande försäkring (Typ, mot fallande meteoriter), speciellt om de ska användas av kändisar i sådana sammanhang.

Eller cashar man en miljonbil och sedan "Ta det jäkligt lugnt nu när du kör den här miljonbilen bilen i TV Jay Leno. Repar du den får du ge mig dina fickpengar och köpa en ny!"

Du vet att många försäkringsbolag vägrar försäkra så dyra bilar va? Det är helt enkelt inte värt det för dom, och dessutom så kan dom som köpt en Enzo oftast köpa en ny utan att det svider allt för mycket i fickan så att säga.

Sök