ska klä fram till helgen... shälva tyget är fast limmat från början... går inte att få bort utan att förstöra klädseln så man få klä dom på plats och sedan pressa in runt kanterna...
Jahopp... då har äntligen mina sidokjolar kommit... Tack till styling kompaniet som faktiskt verkligen håller sina leverans tider... hade beställt från sungraphic innan men efter 8v och inga kjolar så tröttnade jag... påstod att dom inte gick att få tag i... så då kontaktade jag dom och nu kom dom... prov monterade... återstår ju lite jobb men man får vad man betalar för... men här kommer några bilder iaf.
kan ju även nämna att 330 motorn som vi ska ha i som vev axeln hade gått på... allt har klarat sig... så när ekonomin tillåter kommer det att börja beställas delar... dock ett tag dit...
nu är huven grundad... men ska slipas och lackas om idag igen... koppen var tät i toppen så det blev inget vidare resultat... uppdaterar med bilder ikväll...
Ser ut att vara en kostsam historia , skulle vilja göra mer med min beemer med, har också en e36, men jag är inte så duktig . Keep up the good work. Gillar det där med dioderna, lite annorlunda.