Att jag tycker synd om er som måste sitta inne på ett kontor i det här vädret! Själv har man varit ute och glassat med bilen i några timmar, man skall passa på att njuta utav det fina vädret ;-)
Helt sanslöst att det kan vara såhär fint väder redan i Mars, men det är bara att tacka och ta emot! :-)
Lite onödig tråd, jag vet, men jag var bara tvungen! ;-P
Du e inte den enda som njutit av vädret idag! Har blivit mycket rutor helt nere och schysst musik! Tröjan kom även av när man kom hem och kände dom våldsamma 16°C som det e
Jag firade våren eller somman kanske det är redan med att burna slut på lite däck.. Kolla 745.an jag har så ser ni.. Finns även film på den. länk finns nedest på sidan...
har smått njutit av vädret jag med... sol sken och säker 20 plus i solen.. har varit ute å puttsat på bilen, tvättat, motor tvättat, städat och damsugat ur skuffen och bara allmänt njutit av vädret... känns verkligen som sommar när man kan vara ute i solen å puttsa på bilen
edit: såg nu att det var 15 plusgrader i skuggan så det är säkert mer än 20 plus i solen
Senast redigerat av _Glenne_ (28 mars 2007)
Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
Jag firade våren eller somman kanske det är redan med att burna slut på lite däck.. Kolla 745.an jag har så ser ni.. Finns även film på den. länk finns nedest på sidan...
HAHA ser för jävla roligt ut men takboxen kvar på taket.
sicken tur ni har då som får vara ute i det fina vädret hela dagarna själv sitter man instäng i en industri hela dagen men nu e jag hemma så borde väl egentligen gå ut en stund kanske..