3309
Sök

Värdens sämsta bilar...

19 Inlägg
30 mars 2007
ford i stora drag är ju inte kända för att vara kanon! och inte kan man säga att fords 2.0 DOHC motor är skit skoj att skruva med. Bryter ju handlederna vad man än ska ner och göra smile. Sen har vi ju alltid peugot 405 med sina underbara lösningar. Ni som inte vet, prova att lasta en lite tungt och försök fixa fjädern du tror har givt upp big_smile

volvoraggare
4 776 Inlägg
30 mars 2007
ChixZ skrev:
JAG HATAR VOLVO 140,240,740!!!!!!!!!!!!!!!!  PLÅTKONTEINRAR NUMBER ONE!!!!!!!!!!!!! haaaaata!

jag älskar dessa fula bilar så dom blir vackra i mina ögon

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

volvoraggare
4 776 Inlägg
30 mars 2007
hehe remjoha n måste väll vara den sämsta och absolut tråkigaste bilen

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

342 Inlägg
30 mars 2007
ChixZ skrev:
JAG HATAR VOLVO 140,240,740!!!!!!!!!!!!!!!!  PLÅTKONTEINRAR NUMBER ONE!!!!!!!!!!!!! haaaaata!

Fy fan, du tar ju orden ur munnen på mej! Amen för det!

Once you go Skyline, you´ll never go back!

19 Inlägg
30 mars 2007
Volvo kanske inte är det snyggaste men det är nog bland det bästa att köra och skruva med.

1 196 Inlägg
30 mars 2007
Alltså Volvo 340 är ju nog det sämsta som ngnsinn byggts. Den och SaabLancia 600.. Så jäkla dåliga!!!

231 Inlägg
30 mars 2007
Fiat Uno !!

69 Inlägg
30 mars 2007
perpelle skrev:
VivaLaFritz skrev:
Kettunen skrev:
Volvo 360

Volvo i över huvudtaget! dom har ju inte haft ett öga för design sen dom började!

Amen

Håller med,
har aldrig sett en volvo som är snygg, det är ju bara tjejer som designer dem, så där har vi problemet med dem.
Senast redigerat av il duce (30 mars 2007)

mazda 323 gtr

vectra--power
30 mars 2007
Lätt volvo enligt mej! usch många gillar dem men  inte jag! kan inte säga nått mer   . slut

Kettunen
30 mars 2007
Det har du nog gjort.....  Så du menar alltså att du aldrig sett en. Gå in på www.blocket.se o sök typ stylad volvo. Där hittar du några förbannat snygga 850 & 940 & S60´s

69 Inlägg
30 mars 2007
alla volvo bilar liknar en stor plåt container....

mazda 323 gtr

Kettunen
30 mars 2007
Nopp.. Du kan inte dra alla över en kant pga av att dom gjort några fula bilar.
Denna tråd handlar ju om Sämsta o inte fulaste.......

klabbarpan
3 041 Inlägg
31 mars 2007
Omg... palla hålla på att tjata om vilken bil som är sämst. så länge bilen faller i ägarens smak så kan man vara nöjd. Vad hade ni gjort om bilar inte en existerat? hatt en tråd om vilken hästkärra som var sämst? Så länge bilen i säga kan styra, gå frammåt/bakåt så ska man vara nöjd big_smile

Ha det bra gorgs.

796 Inlägg
31 mars 2007
skoda felicia combin hur kan nån underlåta sig att köra den.

Min bil är inte lik din bil för min bil är en likbil.

Colaberoende
1 219 Inlägg
31 mars 2007
Sämsta bilen jag har haft och har sämst erfarenhet är Volvo 360 Glt som jag har som vinterbil.

*Fruktansvärt ful bil.
*Rosten kommer där man inte anar det
*Fruktansvärd jobbig att köra. Finns ingen väghållning alls.
Dessutom har jag fått mögel i min pg.a dåliga dörrlister, halvtaskig värme mm.

Det är min erfarenhet som talar. Trodde Volvon kunde varit bättre men det är den sämsta bilen jag har haft (har ägt några Volvo innan dess).

/Ena

342 Inlägg
31 mars 2007
Kettunen skrev:
Nopp.. Du kan inte dra alla över en kant pga av att dom gjort några fula bilar.
Denna tråd handlar ju om Sämsta o inte fulaste.......

Vi drar inte alla över samma kant för att vi tycker några är ful, vi drar alla över samma kant för vi tycker att alla är ful!  dom har ju samma design idag som dom hade för flera år sen..  ställ många volvo biler på en stor rad, en 245, 745, 945, V70..  vad har ändrats under åren? dom har blivit lite rundare i formerna och fått i lite modernare inredning..  men i mina ögon så är V70 fortfarande samma plåthink som 245...

Once you go Skyline, you´ll never go back!

272 Inlägg
31 mars 2007
Nyare nissanbilar t.ex micran och primeran är så jävla fula. sen sämst byggda är ju fransoserna..

7 120 Inlägg
31 mars 2007
mr_loffe skrev:
Nyare nissanbilar t.ex micran och primeran är så jävla fula. sen sämst byggda är ju fransoserna..

måste tyvärr hålla med dig om nissan. Men 350Z och Skyline GTR som kommer snart är fan mig riktigt råa! cool

Smålänning
7 883 Inlägg
31 mars 2007
Finns inga dåliga bilar tongue

Däremot finns det ett märke, dom bygger mycket bra och svårmekade bilar, kostar sjortan, även utan utrustning, har en inihel...s bra känsla i kvalitén och är goa att köra, MEN Jag vill aldrig ha en bil av det märket!
För er som inte listat ut det så pratar jag om BMW. Jävligt bra bilar, men jag vill inte ha någon!

Jag tycker inte att dom är prisvärda. Har hellre en Japanare. Bättre kvalitet och betydligt mer prisvärd!

Därmed inte sagt att BMW är dåliga eller fula, Jag har bara nåt dille om att jag aldrig skulle vilja ha någon.

Och till er som vill bråka: Ja, min saab är inte den snyggaste, om ens snygg, spelar ingen roll vad ni skriver här. Jag behåller den ändå för att den är billig att äga.

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!

1 418 Inlägg
31 mars 2007
peugeot är skit bilar, el fel å jävelskap hmm

Säger precis som jag tycker och tänker! Har alltid gjort och kommer alltid att göra det :)
Yttrandefrihet på Garaget.org? Nej tydligen inte.

Sök