3327
Sök

Framrute streamers Varför 18 grader?

470 Inlägg
29 mars 2007
Trådstartare
Är jävligt sugen på att dra på min turbo performance club streamer till ticen...

Men är det verkligen så viktigt att det är minst 18 grader ute,
Visst det kanske är 19grader i solen sen efter någon timme är det 5 grader igen
Går det bra tror ni?

Eller måste man vänta tills mitten av juli med 29 grader två veckor i rad smile

Tacksam för svar Mvh Magnus

Jag är inte bara snygg, jag är singel också!

121 Inlägg
29 mars 2007
Lägre grader tar limmet i folien längre tid på sig att härda bara.. 18 grader / 1 dygn, 9 grader / 2 dygn osv.

/Pelle

470 Inlägg
29 mars 2007
Trådstartare
Pälle skrev:
Lägre grader tar limmet i folien längre tid på sig att härda bara.. 18 grader / 1 dygn, 9 grader / 2 dygn osv.

/Pelle

okej men då borde det ju funka nu...

Är ju inte direkt minusgrader ute längre...

Sen behöver man ju inte köra nån automat tvätt på den direkt smile

78 Inlägg
29 mars 2007
ja, jag tror också att de kommer att funka nu....Testa och se cool

Jag letar efter en snygg Streamer till min...funderar på att köpa på Elmia...Där borde dom ha coola streamer

Burn Ruber Not Your Soul

470 Inlägg
29 mars 2007
Trådstartare
ivo_25 skrev:

Jag letar efter en snygg Streamer till min...funderar på att köpa på Elmia...Där borde dom ha coola streamer

Tänkte ändå sälja den snart så det gör ju inget om det blir livstids garanti... big_smile

åh fan vad gäller det för bil då?

78 Inlägg
29 mars 2007
mjukismagnus skrev:
ivo_25 skrev:

Tänkte ändå sälja den snart så det gör ju inget om det blir livstids garanti... big_smile

Ja har en Skoda Octavia 2 TDI 2007...Jag fick bilen trimmad föra veckan av V-Tech i Malmö så jag funderar på om ja ska ha en streamer med deras logga på...Vi får väl se..
Vad har du på din Streamer???

Burn Ruber Not Your Soul

470 Inlägg
29 mars 2007
Trådstartare
ivo_25 skrev:
mjukismagnus skrev:
ivo_25 skrev:

Ja har en Skoda Octavia 2 TDI 2007...Jag fick bilen trimmad föra veckan av V-Tech i Malmö så jag funderar på om ja ska ha en streamer med deras logga på...Vi får väl se..

Okej det var ju inte dåligt.... Nej det är svårt att välja!

Har en svart 740 tic som lite bus bil så jag köpte en Turbo Performance Club Streamer Från Turbo performace club..

Sån som de flesta med volvo turbo har smile

78 Inlägg
29 mars 2007
mjukismagnus skrev:
ivo_25 skrev:
mjukismagnus skrev:

Okej det var ju inte dåligt.... Nej det är svårt att välja!

Har en svart 740 tic som lite bus bil så jag köpte en Turbo Performance Club Streamer Från Turbo performace club..

Sån som de flesta med volvo turbo har smile

Ja, det är svårt att välja Streamer...ja vill ha något som typ ingen annan har cool
Men jag ska kolla på Elmia och se vad dom har där... Men den streamer du har är rätt så snygg tycker jag...Ska du också till Elmia? Nä, ska lägga mig nu...ska upp tidigt imorgon och fixa lite saker på bilen...
Ha de gott så länge så hörs vi smile

OCH LYCKA TILL MED DIN STREAMER big_smile

Burn Ruber Not Your Soul

Thorssa
29 mars 2007
Grabbar det är väl inga problem, här i Gävle har vi haft 18 grader i skuggan två dagar i rad nu big_smile

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
29 mars 2007
Är det varmt i och under när du monterar går det bra. Bara du tar de lite lungt med den i början! smile *jag har själv fram och bak*

Audiot som råkat ut för Subarusjukan

Sök