3165
Sök

En märklig händelse..

1 112 Inlägg
29 mars 2007
finns det ingen fortsättning på storyn? fick du veta om dom tog fast dem!

"Riktiga bilar drar 1,5l milen"

XBL: FOR mxHOLGE
93 Inlägg
29 mars 2007
grisar...

1 256 Inlägg
29 mars 2007
Trådstartare
Jag körde E20 tillbaks till stan, såg en Polisbil med blåljus i Gamlestan som stod stilla, såg dock ej om det var "dem" de hade stannat.. tyvärr, hade vart kul!

SSS -12
3 217 Inlägg
30 mars 2007
Du gjorde helt rätt, all heder åt dig Jonni... För sådär som de gjorde, så gör man bara inte!

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

Körv
3 535 Inlägg
30 mars 2007
Mycket bra gjort! Respekt!

Truckdriving Man

Smack that ass!!
2 953 Inlägg
30 mars 2007
de va inte en dåligt läsning presis

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
30 mars 2007
Jonni, mer bilhistorier!

Har letat och sökt, nog läst alla du postat tongue

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

Smålänning
7 883 Inlägg
30 mars 2007
Helt rätt av dig att ringa polisen. Så gör man bara inte, säskilt inte när man själv vet att alla ser på bilen att den inte är äkta...

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!

Mohaaaa
95 Inlägg
30 mars 2007
Fan vad skönt att det finns folk som vågar agera. Klockrent att ringa farbror blå. Vem blåste vem????? Heheheheh Bra Jonni.

Elektriker
48 Inlägg
3 april 2007
Jonni, En fråga bara som inte har så mkt med händelsen och göra... Vad skulle hända om det var en civilpolis och han stoppat dig och du har plånboken hemma? (antar att du har körkortet i plånboken?) dvs. Vad hade hänt om du inte hade haft lappen med dig?

Ni andra får oxå svara! wink

4 554 Inlägg
3 april 2007
kul läsning fifan vilka idoter endå, tur man bor på landet enda som kan tvinga ut en på väggrenen är traktorer:D

1 256 Inlägg
9 april 2007
Trådstartare
Floodie skrev:
Jonni, En fråga bara som inte har så mkt med händelsen och göra... Vad skulle hända om det var en civilpolis och han stoppat dig och du har plånboken hemma? (antar att du har körkortet i plånboken?) dvs. Vad hade hänt om du inte hade haft lappen med dig?

Vad som hade hänt?

400kr i böter, eller om han hade varit snäll mot mig och följt mig hem eftersom jag bara hade en halv km hem?

23 Inlägg
9 april 2007
ironhead skrev:
hadde också ringt polisen om det hade ju redan hajjat när dom hade hojställ på också hehe

Cykelställ kan civilpolisen ha, det har jag sett här för nån vecka sen.. Bara så du vet wink

Peugeot 106 RALLYE

(none)
1 725 Inlägg
9 april 2007
Fasiken vad imponerad jag är att du kunde det lilla extra om Vad INTE cevil poliser har på sina bilar. Kunskap är makt! Fan vad rätt av dig. Skön läsning med bra fakta som man ska tänka på när man ser cevilare wink Vågat vill jag bara säga.. Så rätt av dig. Hoppas de åkte fast!
//jonas

--Lev i går som det vore i morgon--

89 Inlägg
9 april 2007
Går en mörkblå SAAB 9-5 kombi här i Västerås. Den har tonade rutor, 3 antenner på taket, liten extraspegel på passagerarsidan m.m. Den skrämde mig rätt rejält när den dök upp i backspegeln första gången yikes Nu sitter det visserligen reflextext med någon webbadress under list på sidorna så han luras inte lika mycket längre wink

\\ Mer laddtryck åt folket! //

3 113 Inlägg
9 april 2007
aahm men det var riktigt bra jobbat tongue hoppas dejten blev lyckad också wink

Semper Fi

Colaberoende
1 219 Inlägg
9 april 2007
Underbar läsning och kanonbra gjort.

Detta är någonting som media igentligen skulle ta upp så folk får upp ögonen för det.

Klockrena snabba svar du hade till dom.

/Ena

draminbil.nu
1 382 Inlägg
9 april 2007
Har för mig att du skrev en liknande historia för ett tag sedan Jonni?
Alltså det där med date och åka och hämta plånboken eller något sådant?
Måste vara ett fett raggningsknep att uppföra sig så "coolt" tongue
Kul läsning blir det också!

9 108 Inlägg
9 april 2007
Floodie skrev:

Kan räcka att uppge namn, personnummer, adress, namn på föräldrar/syskon osv. Det fick jag göra när jag glömt mitt och blev stannad en gång.

Bra gjort för övrigt Jonni, helt jäkla rätt, dom verkar ju gått in rejält för det med reflexvästar och sånt, man kan ju undra vad dom hade i kikaren..

:]
469 Inlägg
9 april 2007
Helt rätt jonni smile

Sök