2598
Sök

Bra styling-bil?

13 Inlägg
1 april 2007
Trådstartare
Tjena tjena.
Ska nu införskaffa första bilen och har ca. 10-11 månader innan jag är i laglig ålder. Hade då tänk köpa mig någon billigare bil och styla den.
Så har ni några förslag, är inte direkt gjord av pengar och någonstans inom trakterna av 16 000 verkar rimligt.

Har tänkt en Honda Civic, men är inte säker.
Vad har ni för förslag på "lättstylade" bilar? Gärna med bilder på hur dom kan se ut efter en styling (som inte kostar 200 000).

7 120 Inlägg
1 april 2007
Jag hade nog köpt en SAAB 900NG och satt på ett viggen paket. Riktigt tufft faktiskt cool

13 Inlägg
1 april 2007
Trådstartare
Nja kanske skulle säga det också.
Tror inte Saab eller Volvo är något för mig.

Gorgilus addictus
4 756 Inlägg
1 april 2007
Kanske en Golf hade varit något? smile. Typ en Golf 2:a? Jag tycker att såna är grymt snygga när dom är ombyggda smile

EDIT: kanske en Golf GTi tom? big_smile
Senast redigerat av THEBADGUY (1 april 2007)

Allt för den där jävla hatten!

13 Inlägg
1 april 2007
Trådstartare
Ja, jag har tänkt på en Golf också faktiskt... Håller med om att de kan bli rätt läckra.

7 120 Inlägg
1 april 2007
Ulmenkott skrev:

Lite svårt när du säger 16.000 bara men gillar du japs bilar?

Isåfall kan ju de här vara nåt för dig?
Honda Civic
Mitsubishi Colt
Mazda 323

13 Inlägg
1 april 2007
Trådstartare
Aerodynamik skrev:
Ulmenkott skrev:

Lite svårt när du säger 16.000 bara men gillar du japs bilar?

Isåfall kan ju de här vara nåt för dig?
Honda Civic
Mitsubishi Colt
Mazda 323

16.000 säger jag för att ha pengar över till att styla. Har ju inte direkt nån fast inkomst att gå på. Studiebidragen nuförtiden är inte så höga ;]
Dock säger jag "runt" 16.000. Inte 16.000 som max.

Men Civic är väl det som ligger närmast, även om jag funderar på Golf. (Såg nu Fiat Brava och har det som alternativ)
Senast redigerat av Ulmenkott (1 april 2007)

592 Inlägg
1 april 2007
Golf 3 eller Civic -92+ skulle jag satsa på om jag skulle vilja ha en lättstylad bil, finns oändligt många kjolpaket, fram- och baklampor m.m. till dom två bilarna smile

2much.fi
Accessories for your DSLR

Företagare & YouTuber
1 940 Inlägg
1 april 2007
<3 Honda Civic ^_^
Jag har usa modellen från 97, om du vill kika på den kan du kolla min projekt-tråd men allt jag behöver till den får jag beställa från usa för att det inte finns i sverige.

Stylingwebben.se | LED lampor
Länk till min YouTube kanal: DesireToInspire

10 Inlägg
1 april 2007
Peugeot 206 RC helt klart

There is no off position on the genius switch

Gödseldräng
4 529 Inlägg
1 april 2007
BMW E30 ?
finns ju hur mycket styling somhelst och inte särskilt dyrt heller
finns massor fina bodykit för ca 5k och själva bilen går få en vetig för ca 10k smile

180 Inlägg
1 april 2007
Tycker du ska köpa dig en honda prelude.
Dem är nog inte så dyra att köpa styling till heller, kollade själv på den ett tag, köpte en s40 som första bil istället.
Har inte heller ålder inne än (20 dagar kvar).

Furir
18 Inlägg
1 april 2007
Jag skulle satsa på en mera udda bil bmw och volvo ex är kända att styla och finns mycket att köpa färdigt. dock blir det dyrare i längden. min voyager finns inte mycket att köpa inte ens baklysen så då blir det att tillverka själv

En stor bil ÄR större än en vanlig bil

Toyota-Frälst
310 Inlägg
2 april 2007
Om du inte har nåt emot japsare så är Celica en perfekt bil.

Det blev min första bil och jag levde och (samt lever) på studiebidrag men har ändå råd med massor till den. Och toyota har ju även ryktet om sig som de med bäst begagnade bilar. En celica gti på blocket ligger runt 10k beroende på hur mycket "klar" den ska vara smile

Det enda du måste se upp med är rosten kring skärmkanter samt hjuhus!

Lycka till med bilköpet!

78 Inlägg
2 april 2007
Kör på en Civic EG (92-95), jag förmodar att det är den du har kikat på? Det finns ju oändligt med grejer till den, och enligt mig den snyggaste bilen man får för dom pengarna smile

/Mike

//Mike

Sök