Vart jäkligt bra enligt mig, dock så stämmde dock inte "Passformen" så bra på bakdörrarnas rutor.. fått hört detta av folk men vafan, allt för lite över 900kr.. billigare för mig än att lämna in bilen på toning då jag måste ha ut bakrutan för att komma åt att tona osv.. så detta funkar prima..
Visst.. va tvungen att Göra några egna lösningar för fastsättningen vid endel kanter men det funkar prima och sitter där det ska nu låter inte mycket alls som jag va rädd för att det skulle rassla och dundra från plexius skivorna så jag är helt klart nöjd.. och det vart fint med
Solarplexius monterat på en dörr.. "Ser skit ut mellan fönstret och skivan. men är bara "Dimma" då det vart 8 grader kallt ute "
Sådär ser det ut på andra sidan när solarplexiuset är monterat Dock tycker jag bilden, "Missdömmer" resultatet.. blixten gjorde så att toningen ser helsvart ut men är lite ljusare Bättre bilder kommer!
Solarplexsit monterad på bakrutan, trode basens flåsande ut genom reflexrören skulle göra så skivan skulle skallra, men jag hade fel, tyst vare
Solarplexius monterat
Men som sagt! bättre bilder kommer i morrn då det blev 8 grader varmt och blev då imma och mörkt ute..
De blev nog alldeles kanon irl Men som du sa så känns de inte som att bilderna återger de riktiga resultatet.
Men snyggt blir de me all säkerhet Ha de bra! //Jacob
Jo jag är nöjd, Mörkt och mysigt ingen som ser in va som sitter i hathyllan osv.. känns lite "Säkrare" mot inbrottstjuvar då de inte ser in lika väl men de kan ju sli in rutan bara för att de inte ser.. finns ju folk till allt..
ja är ett levande bevis på att man inte behöver ta ut rutan i bak för att få ett bra resultat
keep it up ser skit bra ut
mvh stångberg
Tackar, Jo den är jävligt simpel
Hehe, Jo men jag har en hathylla som det sitter två rör i.. och dessa rör är ett helvete att få bort så jag kan dra ut hatthyllan, plus så kommer jag inte åt bakom hathyllan när den är monterad så då blire igen solfolm där..
Men men, detta sett funkar med Ja och jag ska inte klaga på din toning! såg ut att blivit ruggigt snyggt och bra ju
Snyggt md toningen, men grejen med solarplexus e väl att rutorna inte går att veva ned eller? btw så har jag också katter som springer på min huv och råttor heh