Uppdate!Har suttigt länge nu och letat vinterbil.. och hittat en fräch 740 för rätt pengar enligt mig.. som går att behålla om man inte får den såld i sommar.. Så mercan kommer ställas undan under vintern, dock har jag inte hittat något garage att ställa in den i och heller inget kallgarage, förutom 16 mil här ifrån mig och det är aldeles för långt bort för att jags ka kunna småpilla med bilen och det är ett litet kallgarage.. så verkar som bilen får stå en till vinter i carporten..
men man måste ju tänka posetivt.. jag får se bilen varjedag och även så kan jag starta pärlan iblandoch köra en liten bit så allt smörjs ordentligt i motorn och lederna på bilen rör sig lite
Men men, tak över huvudet iallefall och även så kommer en mycket tjock pressening hängas i regeln som går längs carportens sida så det blir alltså som en vägg..
Men dock så kommer detta ske ganska snart verkar det som om bara snön kommer så..
Har så klart gjort en fin "Tavla" åt bilen som han ska ha med sig varje träff nästa sommar
Gjorde en liten tavla i skolan till bilen.. Lackerat med bilens basfärg som grund, gjort krakileringar och gjort en ram av bladguld skärt ut texten ur papper så allt är handgjort! och förgyllt allt med en massa klarlack Men detta är nog slutet för mercan.. volvon som kommer köpas kommer att göras iordning med extraljus och kabeldragning så man kan lira lite bas i den med
sänka osv..
Men vet inte om det kommer göras något mer på mercan nu tills vintern, känns så meningslöst att börja montera neon inne i bilen då den bara kommer stå.. bättre att vänta enligt mig
Men en till uppdate blir nog ska ni se innan den ställs in i mörkret igen..
Mvh Kim