2729
Sök

Gjerdingen´s Mercedes Benz 190, w201 \\ Bilen såld vidare!

4 663 Inlägg
2 februari 2009
nice med en till sponsor big_smile  fan va coolt  me motiv på huven . känner på mig att du inte kommer att göra någon besviken big_smile
mvh robin

Lackerare/Bilrecondare
4 190 Inlägg
2 februari 2009
Trådstartare
Rallyhalle skrev:
Trevligt med ny sponsor big_smile
Låter intressant med motivet på huven, förmodar och hoppas att det blir nått som inte skiljer sig allt för mycket från motivet på takluckan wink

Sen så e de ju inte så lätt och uppdatera särskilt mycket när man inte har bilen på hemmaplan, så där förstår jag dig smile

Ha de!
//Jacob

Japp big_smile

Hehe, närrå kommer hålla sig lite inom temat, men nu har det med själar att göra wink
Nä det är så sant så sant, men gör så gott jag kan smile

Desamma!
Mvh Kim

Saab_Robin

Japp smile
Hehe, får hoppas det wink
Mvh Kim

Måste tacka er två killar, roligt att ni följer tråden och skriver och peppar i vått och tort wink

Egenföretagare
2 496 Inlägg
2 februari 2009
Snart 2år gammal tråd ;D

jobba på ! och grattis till nya sponsorn !

www.handlarbilar.se Fordonsbranschens nya annonsportal

1 997 Inlägg
3 februari 2009
Härligt med ny sponsor big_smile

Ser fram emot motivet på huven, antar som jacob sa att de lär likna takluckans? wink

// Fredrik

Lackerare/Bilrecondare
4 190 Inlägg
3 februari 2009
Trådstartare
tsdi skrev:
Snart 2år gammal tråd ;D

jobba på ! och grattis till nya sponsorn !

Jafan det stämmer big_smile, roligt att det gått ett tag sedan bilen börjades göra iordning och att folk följer tråden smile

Tackar och det ska jag smile
Mvh Kim

isak90

Japp big_smile

Hehe, jo alla verkar göra det, funderar om man ska försöka få in en liten bild på hur det ungefär är planerat att se ut, dock inte helt bestämmt ännu!

Mvh Kim

Lackerare/Bilrecondare
4 190 Inlägg
3 februari 2009
Trådstartare
Uppdate!

Hallo!

Ja som sagt händer det saker, jag har fått en avi nu och är paketet från stylingwebben.se smile

Så hämtas ut på torsdag då jag hämtar min pappas takbox jag lackat idag, var så ful så blev farsans gröna färg som han har på v70n smile

https://www1.garaget.org/gallery/archive/24769/561289_fnjefp.jpg

Men även så har jag suttigt och letat lite insperation till motivet på huven och det kommer trodligen likna något av detta.. men är inte 100 på det än så kommentera!

https://www1.garaget.org/gallery/archive/24769/561294_otmpls.jpg
Det är Lucifer, om ni inte visste det, han förråde jesus med Djävulen och nu dras hans kropp ner till djävulen´s själar men hans själ vill upp till guds ljus men dras ner i helvetet..

Mvh Kim

1 892 Inlägg
3 februari 2009
Loooove motivet!!!   det är ju som en röd tråd genom bilens motiv, tänkte på takluckan då..  Det är helt underbar!!!   Mvh/Mats

4 299 Inlägg
3 februari 2009
Det kan nog fan bli bra alltså smile Passar ju rätt bra, döden själv uppe på taket (jorden) och Lucifer nere på huven (helvetet) roll Kommer bli kanon!

Snygg takbox btw wink
//Jacob

328 Inlägg
3 februari 2009
Kommer bli så jävla grymt smile

Det som inte dödar gör ont
2 668 Inlägg
3 februari 2009
inte för att vara den som är den men lucifer är djävulen och han förådde inte gud det var gud som förkastade honom för att lucifer bråkade om vem som skapade jorden....

2slow

Lackerare/Bilrecondare
4 190 Inlägg
4 februari 2009
Trådstartare
krutmats skrev:
Loooove motivet!!!   det är ju som en röd tråd genom bilens motiv, tänkte på takluckan då..  Det är helt underbar!!!   Mvh/Mats

Tackar big_smile
Hoppas på detta blir toppen nu smile
Mvh Kim

Rallyhalle
Vi får se hur bra det blir, hoppas på att det ska bli jäkligt läckert smile
Mvh Kim

zlobban
Hoppas på det  med big_smile
Mvh Kim

azid
Enligt den kristna traditionen anses numera Lucifer ha varit den ängel som stod Gud närmast, vilket då skulle förklara hans namn som ljusbringare då han skulle ha varit den starkast lysande stjärnan på Guds himmel.

Lucifer ansåg sig bara lyda under Gud, men när Gud skapade människan och krävde att alla änglar ska lyda under dem, vägrade Lucifer och gjorde uppror. Han blev besegrad av ängeln Mikael och kastades ner till avgrunden tillsammans med en tredjedel av himlens skaror, som följt honom.

finns olika syner på detta, men jag följer den tron i sverige (kristendomens) "väg"

Han är inte djävulen utan ljusbringaren som svek..

Lackerare/Bilrecondare
4 190 Inlägg
4 februari 2009
Trådstartare
Uppdate!

Väntar till efter skolan i morrn sen ska jag hämta ut mitt paket på posten, är lite sponsor grejer smile

Men mest av allt bestämmdes motivet idag på huven vilket kommer påbörjas ganska snart, blir trodligen lucifer smile

Men inte säkert än, kan bli ändringar i sista stund, men jag ska inte svika er big_smile
Mvh Kim

Maskinförare
1 163 Inlägg
4 februari 2009
Du ska inte byta ut växelspaks knoppen till döskalle, finns sånna att köpa. jag har bla en sån smile
Finns ju även till 12 uttag, och låsknoppar smile
Blir kalas fint det här ju wink

"Fungerar nått, ta genast isär och kolla varför"

Lackerare/Bilrecondare
4 190 Inlägg
5 februari 2009
Trådstartare
_Spawned_ skrev:
Du ska inte byta ut växelspaks knoppen till döskalle, finns sånna att köpa. jag har bla en sån smile
Finns ju även till 12 uttag, och låsknoppar smile
Blir kalas fint det här ju wink

Nja jag vet inte, men det var en  bra ide, ska spåna vidare på det wink har ju en knopp från mäki som ska på nu till sommaren, men ska fundera på det du skrev wink

Nä dörrpinnar och det har jag redan fina smile men tackar för tipset smile

Tackar big_smile
Mvh Kim

1 892 Inlägg
5 februari 2009
Nej ingen döskalleknopp.. för mycket epa tycker jag big_smile
Bestämt dig om motivet???
Mvh/Mats

Lackerare/Bilrecondare
4 190 Inlägg
5 februari 2009
Trådstartare
krutmats skrev:
Nej ingen döskalleknopp.. för mycket epa tycker jag big_smile
Bestämt dig om motivet???
Mvh/Mats

Hehe, vainte någon "form" av en döskalle jag tänkte på, utan jag vill ha en döskalle motvivad på min växelspaksknopp kanske wink hehe

Men blir nog bara borstatstål look smile

Japp, blir nog den bilen som visades tidigare, dock kanske någon lite ändring smile
Mvh Kim

1 892 Inlägg
5 februari 2009
jahaaaa
big_smile
trodde det skulle bli en döskalleknopp.. tongue
då är jag med på noterna igen big_smile
ja det är rätt, man ska göra sig lilla egna touch av saker,  blir kanon Kim!!!
Och inte vill du väl berätta vad du ska hämta för kul i morrn heller? tongue

4 663 Inlägg
5 februari 2009
Gjerdingen skrev:
Uppdate!

Väntar till efter skolan i morrn sen ska jag hämta ut mitt paket på posten, är lite sponsor grejer smile

Men mest av allt bestämmdes motivet idag på huven vilket kommer påbörjas ganska snart, blir trodligen lucifer smile

Men inte säkert än, kan bli ändringar i sista stund, men jag ska inte svika er big_smile
Mvh Kim

fy fan va cool big_smile  kul alltid kul att få hem sponsor saker  och att motivet kommer att påbörjas så fort=D

DailyFresh Drifter
2 466 Inlägg
5 februari 2009
Motivet kommer nog bli riktigt nice på huven wink

grattis till den nya sponsorn smile

mvh stångberg

Kolla in mitt projekt här http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=101789/
Automationstekniker

Lackerare/Bilrecondare
4 190 Inlägg
5 februari 2009
Trådstartare
krutmats skrev:
jahaaaa
big_smile
trodde det skulle bli en döskalleknopp.. tongue
då är jag med på noterna igen big_smile
ja det är rätt, man ska göra sig lilla egna touch av saker,  blir kanon Kim!!!
Och inte vill du väl berätta vad du ska hämta för kul i morrn heller? tongue

Precis wink hehe

Jo man måste ju göra en egen tutch i bilen, Uppdate om det kommer nu snart!
mvh Kim

Saab_Robin
Tackar så mycket, jo det ska ju gå snabbt wink

Mvh KIM

HPaddict

Hoppas på det med smile

Tackar smile
Mvh Kim

Sök