Trevligt med ny sponsor Låter intressant med motivet på huven, förmodar och hoppas att det blir nått som inte skiljer sig allt för mycket från motivet på takluckan
Sen så e de ju inte så lätt och uppdatera särskilt mycket när man inte har bilen på hemmaplan, så där förstår jag dig
Ha de! //Jacob
Japp
Hehe, närrå kommer hålla sig lite inom temat, men nu har det med själar att göra Nä det är så sant så sant, men gör så gott jag kan
Desamma! Mvh Kim
Saab_Robin
Japp Hehe, får hoppas det Mvh Kim
Måste tacka er två killar, roligt att ni följer tråden och skriver och peppar i vått och tort
Ja som sagt händer det saker, jag har fått en avi nu och är paketet från stylingwebben.se
Så hämtas ut på torsdag då jag hämtar min pappas takbox jag lackat idag, var så ful så blev farsans gröna färg som han har på v70n
Men även så har jag suttigt och letat lite insperation till motivet på huven och det kommer trodligen likna något av detta.. men är inte 100 på det än så kommentera!
Det är Lucifer, om ni inte visste det, han förråde jesus med Djävulen och nu dras hans kropp ner till djävulen´s själar men hans själ vill upp till guds ljus men dras ner i helvetet..
inte för att vara den som är den men lucifer är djävulen och han förådde inte gud det var gud som förkastade honom för att lucifer bråkade om vem som skapade jorden....
Loooove motivet!!! det är ju som en röd tråd genom bilens motiv, tänkte på takluckan då.. Det är helt underbar!!! Mvh/Mats
Tackar Hoppas på detta blir toppen nu Mvh Kim
Rallyhalle Vi får se hur bra det blir, hoppas på att det ska bli jäkligt läckert Mvh Kim
zlobban Hoppas på det med Mvh Kim
azid Enligt den kristna traditionen anses numera Lucifer ha varit den ängel som stod Gud närmast, vilket då skulle förklara hans namn som ljusbringare då han skulle ha varit den starkast lysande stjärnan på Guds himmel.
Lucifer ansåg sig bara lyda under Gud, men när Gud skapade människan och krävde att alla änglar ska lyda under dem, vägrade Lucifer och gjorde uppror. Han blev besegrad av ängeln Mikael och kastades ner till avgrunden tillsammans med en tredjedel av himlens skaror, som följt honom.
finns olika syner på detta, men jag följer den tron i sverige (kristendomens) "väg"
Han är inte djävulen utan ljusbringaren som svek..
Du ska inte byta ut växelspaks knoppen till döskalle, finns sånna att köpa. jag har bla en sån Finns ju även till 12 uttag, och låsknoppar Blir kalas fint det här ju
Du ska inte byta ut växelspaks knoppen till döskalle, finns sånna att köpa. jag har bla en sån Finns ju även till 12 uttag, och låsknoppar Blir kalas fint det här ju
Nja jag vet inte, men det var en bra ide, ska spåna vidare på det har ju en knopp från mäki som ska på nu till sommaren, men ska fundera på det du skrev
Nä dörrpinnar och det har jag redan fina men tackar för tipset
trodde det skulle bli en döskalleknopp.. då är jag med på noterna igen ja det är rätt, man ska göra sig lilla egna touch av saker, blir kanon Kim!!! Och inte vill du väl berätta vad du ska hämta för kul i morrn heller?
trodde det skulle bli en döskalleknopp.. då är jag med på noterna igen ja det är rätt, man ska göra sig lilla egna touch av saker, blir kanon Kim!!! Och inte vill du väl berätta vad du ska hämta för kul i morrn heller?
Precis hehe
Jo man måste ju göra en egen tutch i bilen, Uppdate om det kommer nu snart! mvh Kim
Saab_Robin Tackar så mycket, jo det ska ju gå snabbt