3246
Sök

Hjälp mej hitta "tyskstuksfälgar"

97 Inlägg
12 april 2007
Jag föredrar 16". Golf 3:or är som gjorda för att ha 16":are. 17" blir för stora...IMO

1 752 Inlägg
12 april 2007
Trådstartare
Känns mer o mer som att folk tycker att 16" skulle se bäst ut på Golfen...Sen är det ju vad jag tycker oxå:P Är fortfarande väldigt tveksam asså, skulle villja se hur det skulle kunna se ut med dom där Elite Blade fälgarna på asså..! Ingen som kan eller vet nån som skulle kunna fixa ihop en bild på hur det skulle kunna se ut eller?smile

Off topic: Nån som kan beskriva på ett enkelt o snabbt sätt på hur man kan koppla in neonrör på ett smidigt sätt i bilen utan o bara plugga in i ciggtändarhålet? Är ledig imorn så kan man ju pröva på:P

Tack igen för alla svar och åsikter! Men fortsätt lägga upp fler förslag och sidor! finns säkert fler än jag som vill veta;)

Mvh Kalle

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

97 Inlägg
14 april 2007
Om du ska ha äkta tyskstuk så ska du nog ha 15", kanske till och med 14" men antagligen helst 15".

1 752 Inlägg
14 april 2007
Trådstartare
lelleal skrev:
Är de med djupkant du menar ?smile

Jajemän!smile Helst med polerad kant oxå!big_smile

1 752 Inlägg
15 april 2007
Trådstartare
Är fortfarande väldigt osäker på om jag ska köpa mej 16 eller 17" till golfen...Undrar igen om nån skulle kunna göra en bild i PS åt mej? Bara o skriva till mig isånna fall så kan jag fixa bättre bilder o så!smile Vad tycker ni skulle bli snyggast?? Tyskstuksfälgar(16") eller typ 5 ekrade 17"?

Mvh Kalle

Sök