4499
Sök

Få så gött ljud som möjligt ur en V6a.

543 Inlägg
7 april 2007
Trådstartare
Tjabba.
Har tänkt bygga ett nytt avgassystem till Audin.
Har ni några sköna tips på hur man får riktigt gött ljud? smile
Brainstorma lite nu big_smile
MVH

Jag har haft fel en gång, det var den gången jag trodde att jag hade fel men det visade sig att jag hade rätt.

Kettunen
7 april 2007
Har ju V6a i min firebird tyvär smile Men har 2,5 " Sportsystem med Race Katalysator & Sportluftfilter o det brummar på gött som fan!

543 Inlägg
7 april 2007
Trådstartare
Kettunen skrev:
Har ju V6a i min firebird tyvär smile Men har 2,5 " Sportsystem med Race Katalysator & Sportluftfilter o det brummar på gött som fan!

Okej, fint smile Har du något ljudklipp så man får höra? (A)

Jag har haft fel en gång, det var den gången jag trodde att jag hade fel men det visade sig att jag hade rätt.

271 Inlägg
7 april 2007
2,5" rör, en oval simons dämpare och en jaspdämpare på slutet så låter det MUMMA!! smile

543 Inlägg
7 april 2007
Trådstartare
Benan skrev:
2,5" rör, en oval simons dämpare och en jaspdämpare på slutet så låter det MUMMA!! smile

Okej, jag vill ha fler tips. smile Man får väl rätt så mycket muller med en japs va? smile

Fotograf @ Team Insane Racing
1 781 Inlägg
7 april 2007
Jag förbjuder dig att sätta på en japsdämpare på Ådin..big_smile

Team Insane Racing

Kettunen
7 april 2007
Snoppen skrev:
Kettunen skrev:

Okej, fint smile Har du något ljudklipp så man får höra? (A)

Nej tyvär. Men jag kan ju alltid fixa. Ska ut & Leka med den imorgon så ska jag inte glömma av att spela in mullret tongue

543 Inlägg
8 april 2007
Trådstartare
Malm3n skrev:
Jag förbjuder dig att sätta på en japsdämpare på Ådin..big_smile

Ja, det känns ju faktiskt så. tongue Men har du några tips för liknande ljud? smile

5 Inlägg
12 april 2007
3" rakt rör med en snurrljuddämpare:D lite ovanliga med låter fint! kompisen hade de på sin s2a!!

med lem
1 925 Inlägg
12 april 2007
2,5tums rakt blås med en ljuddämpare bak o sen ett 4-5tums utblås ! smile

all affischering utom affischering om affischering förbjuden förbjuden !

543 Inlägg
12 april 2007
Tre tum från katten med japsdämpare.. låter gott om man säger som så..

min och kompisens projekttråd!! Rusvagnen al´a Jägermeister!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 17&p=1

Sök